Gå til innhold

Dopapir-lukt

Gjest sol etter regn

Anbefalte innlegg

Gjest sol etter regn
Skrevet

Er det bare meg som er oversensitiv, eller _lukter_ enkelte dopapir død og fordervelse??

Det vi har akkurat nå syns jeg lukter svovel... Husker ikke merket, men det er 12 ruller i pakken, kjøpt på kiwi.. Har det noe med prisklasse å gjøre?

Skrevet

Det har jeg aldri merket noe til. Men har aldri tenkt over det heller.

Ett lite tips.....det skal ikke rulles opp igjen etter bruk altså....hehe.

Skrevet

*LOL*

Gjest sol etter regn
Skrevet

haha.. Morroklumpen.. ;)

Vel er man økonomisk, men ET sted går grensen! hehe...

Gjest sol etter regn
Skrevet

Høres ut som den har blitt fuktig og da kan papir lukte.

De kommer rett fra pakken. Er ikke første gang jeg kjenner dopapir lukte ekkelt.

Er ikke alle merker som lukter da, har ikke tenkt over det før, men vet at bla. den "friends"-serien (med blå hjerter eller fisker/sjømotiv på) ikke lukter.. :)

Gjest svaksterk
Skrevet

Ja, noen typer dopapir lukter, de som er litt grå i fargen liksom, De lukter :-)

laguna1365380434
Skrevet

Det har jeg aldri lagt merke til..Og jeg kjøper nå bare de billigste rullene..om jeg ikke skal flotte meg til jul eller føler veldig for noe mønstret og muntert..;-)

Men nå har jeg ikke luktet så veldig etter heller da..Men mener at papir..det lukter papir..med mindre det lukter fuktig papir, for det kan lukte vondt. Det var ikke noe galt med akkurat den spesielle pakken du kjøpte da?

Skrevet

De kommer rett fra pakken. Er ikke første gang jeg kjenner dopapir lukte ekkelt.

Er ikke alle merker som lukter da, har ikke tenkt over det før, men vet at bla. den "friends"-serien (med blå hjerter eller fisker/sjømotiv på) ikke lukter.. :)

Hvis de har blitt fuktige i pakken så er det naturlig at de lukter. Kan ikke huske at jeg noensinne har lagt merke til dette, og ville kanskje trodd at dette kan ha med lagringsplassen hos den butikken du handler i å gjøre. Det er bare en ide, jeg har ikke en anelse.

Gjest sol etter regn
Skrevet

Det har jeg aldri lagt merke til..Og jeg kjøper nå bare de billigste rullene..om jeg ikke skal flotte meg til jul eller føler veldig for noe mønstret og muntert..;-)

Men nå har jeg ikke luktet så veldig etter heller da..Men mener at papir..det lukter papir..med mindre det lukter fuktig papir, for det kan lukte vondt. Det var ikke noe galt med akkurat den spesielle pakken du kjøpte da?

Jeg har lagt merke til det før.. Men husker ikke om det var billig-papir da (som nå) eller hva. :)

Lukter vått papir SVOVEL? :|

Skrevet

Det fra Europris eller ting+tang lukter jævlig når det blir bløtt, og svir når du bruker dem. Husker ikke hvilken kjede som solgte dem, men det var en av disse billigbutikkene.Papiret var hvitt og tynt.

Det må da være farlig å bruke nesten?

Skrevet

Man ska unne sin røv mykt og vakkert toalettpapir, så mye dritt som den går gjennom (eller som går gjennom den - alt eftersom).

Rimco har bra dasspapir og kjøkkenruller, som er litt rimeligere enn de i topphylla. Og de lukter i alle fall ikke :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...