villee Skrevet 18. september 2005 Skrevet 18. september 2005 Jeg skal kjøpe ny vaskemaskin og tørketrommel og ser at det i annonser står at Miele skal holde i 20 år. Har dere noen erfaringer med Miele maskiner? 0 Siter
Gjest andre maskiner er også bra Skrevet 18. september 2005 Skrevet 18. september 2005 Det blir jo sagt at Miele er det beste, men det betaler du jo også for, hvis du ikke er heldig å kommer over et kjempesalg ett eller annet sted. At maskinene skal holde i 20 år har du jo ingen garanti for, det finnes garantert "mandags-maskiner" hos Miele også. 0 Siter
IngenLurerDenneGutten Skrevet 18. september 2005 Skrevet 18. september 2005 Miele har god konstruksjon. ASKO har like god, minst. Sisnevnte har omtrent samme konstruksjon som industrimaskiner. Fjerna mansjetten i døra, mm. 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 18. september 2005 Skrevet 18. september 2005 20 år? DET nekter jeg å tro på.. Gamle Miele-maskiner holdt nok i 20 år, men ikke ikke de nye. Og det samme kan man si om AKG, Asko etc.. 0 Siter
Gjest AEG mener du sikkert Skrevet 18. september 2005 Skrevet 18. september 2005 20 år? DET nekter jeg å tro på.. Gamle Miele-maskiner holdt nok i 20 år, men ikke ikke de nye. Og det samme kan man si om AKG, Asko etc.. AKG ;o) er det et nytt merke eller ? Vet du vi har Asko oppvaskmaskin, det har vært en skikkelig drittmaskin (. Hadde ikke hatt den ett år engang før den mått sendes til reparasjon, 4 ganger har vi måtte sendt den på 8 år. Så neste gang vi skal ha oppvaskmaskin, da skal vi styre unna Asko iallefall. 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 18. september 2005 Skrevet 18. september 2005 AKG ;o) er det et nytt merke eller ? Vet du vi har Asko oppvaskmaskin, det har vært en skikkelig drittmaskin (. Hadde ikke hatt den ett år engang før den mått sendes til reparasjon, 4 ganger har vi måtte sendt den på 8 år. Så neste gang vi skal ha oppvaskmaskin, da skal vi styre unna Asko iallefall. Hehe, AKG ja.. Har tydeligvis litt vansker med å legge fra meg faget når jeg kommer hjem.. 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 18. september 2005 Skrevet 18. september 2005 Hehe, AKG ja.. Har tydeligvis litt vansker med å legge fra meg faget når jeg kommer hjem.. AEG.... *ler* 0 Siter
IngenLurerDenneGutten Skrevet 18. september 2005 Skrevet 18. september 2005 AKG ;o) er det et nytt merke eller ? Vet du vi har Asko oppvaskmaskin, det har vært en skikkelig drittmaskin (. Hadde ikke hatt den ett år engang før den mått sendes til reparasjon, 4 ganger har vi måtte sendt den på 8 år. Så neste gang vi skal ha oppvaskmaskin, da skal vi styre unna Asko iallefall. Kontruksjonen på ASKO vaskemaskiner har vist seg å være solid. De brukes ofte av det ofentlige her omkring. 0 Siter
Osiris Skrevet 18. september 2005 Skrevet 18. september 2005 Jeg var kjempefornøyd med min Miele. Aldri noe problem med den. For alt jeg vet så fungerer den enda. Eksen fikk den når vi ble skilt. 0 Siter
IngenLurerDenneGutten Skrevet 18. september 2005 Skrevet 18. september 2005 AKG ;o) er det et nytt merke eller ? Vet du vi har Asko oppvaskmaskin, det har vært en skikkelig drittmaskin (. Hadde ikke hatt den ett år engang før den mått sendes til reparasjon, 4 ganger har vi måtte sendt den på 8 år. Så neste gang vi skal ha oppvaskmaskin, da skal vi styre unna Asko iallefall. "Vet du vi har Asko oppvaskmaskin, det har vært en skikkelig drittmaskin" Det mange merker sliter med når det gjelder oppvaskmaskin, er kabling under døra. Oftest ved stopp - så er det en/flere av disse ledningskordelene som er leet av. 0 Siter
Tvillingmamma Skrevet 18. september 2005 Skrevet 18. september 2005 AKG ;o) er det et nytt merke eller ? Vet du vi har Asko oppvaskmaskin, det har vært en skikkelig drittmaskin (. Hadde ikke hatt den ett år engang før den mått sendes til reparasjon, 4 ganger har vi måtte sendt den på 8 år. Så neste gang vi skal ha oppvaskmaskin, da skal vi styre unna Asko iallefall. Vi har ASKO oppvaskmaskin. Kjempefornøyd. Den har gått jevnt og trutt i 10 år nå! Svigerforeldrene kjøpte også en slik for noen år siden, det samme gjorde svoger og svigerinne. Vi er alle veldig fornøyde. Det er godt mulig det blir en slik neste gang også. 0 Siter
Tvillingmamma Skrevet 18. september 2005 Skrevet 18. september 2005 Jeg har en venninne som kun sverger til Miele, både når det gjelder vask, tørk og oppvask. Hun sier at de går i 20 år. Vi må bytte vaskemaskin om ikke så lenge, og jeg lurer på om jeg egentlig vil ha en maskin som går i 20 år... Det skjer stadig ting på den fronten også. Mange maskiner har fått en del finesser, og kanskje vil jeg ha en maskin som holder i 8-10 år, for så å bytte til noe mer fancy igjen da... Bare noen tanker! 0 Siter
den opprinnelige m&m Skrevet 18. september 2005 Skrevet 18. september 2005 Kjøp iallefall ikke Whirpool vaskemaskin. Vår røk 2 uker etter at 5 årsgarantien var løpt ut. 0 Siter
IngenLurerDenneGutten Skrevet 18. september 2005 Skrevet 18. september 2005 Kjøp iallefall ikke Whirpool vaskemaskin. Vår røk 2 uker etter at 5 årsgarantien var løpt ut. Det samme skjedde med vår Mercedes:-/ ... 0 Siter
favn Skrevet 18. september 2005 Skrevet 18. september 2005 Det samme skjedde med vår Mercedes:-/ ... Fint å se signaturen din. 0 Siter
IngenLurerDenneGutten Skrevet 18. september 2005 Skrevet 18. september 2005 Fint å se signaturen din. ? har da ikke vært særlig fraværende jeg:) 0 Siter
favn Skrevet 18. september 2005 Skrevet 18. september 2005 ? har da ikke vært særlig fraværende jeg:) Ting skjer... 0 Siter
Poppy Skrevet 18. september 2005 Skrevet 18. september 2005 AKG ;o) er det et nytt merke eller ? Vet du vi har Asko oppvaskmaskin, det har vært en skikkelig drittmaskin (. Hadde ikke hatt den ett år engang før den mått sendes til reparasjon, 4 ganger har vi måtte sendt den på 8 år. Så neste gang vi skal ha oppvaskmaskin, da skal vi styre unna Asko iallefall. Våres asko oppvaskmaskin durer og går den også , den er vel en 5 år gammel og har aldri hatt noe som helst problemer med den . Det kommer nok like mye an på modellen , bruk osv . Mens vaskemaskinen fra asko sa takk for seg midt i en vask etter 7 år . Forøvrig hadde den gått uten problemer . Alikevel byttet vi den ut med en AEG vi er veldig fornøyd med. 0 Siter
IngenLurerDenneGutten Skrevet 18. september 2005 Skrevet 18. september 2005 Ting skjer... sjekk hotmailen da. 0 Siter
Gyda Skrevet 18. september 2005 Skrevet 18. september 2005 AKG ;o) er det et nytt merke eller ? Vet du vi har Asko oppvaskmaskin, det har vært en skikkelig drittmaskin (. Hadde ikke hatt den ett år engang før den mått sendes til reparasjon, 4 ganger har vi måtte sendt den på 8 år. Så neste gang vi skal ha oppvaskmaskin, da skal vi styre unna Asko iallefall. Vi har hatt Asko oppvaskmaskin i 11 år, og er veldig fornøyde. Aldri noe tull. Vi har forresten Asko vaskemaskin, tørketrommel og komfyr også. (Alle var vel de dyreste modellene i sin tid, uten at det i seg selv kanskje er noen holdbarhetsgarnti ...) Asko har altså for oss vært et bra valg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.