Gjest Shopping, min tur Skrevet 18. september 2005 Skrevet 18. september 2005 Ikke alle onlinebutikker shipper til norge. Hvor og hva handler du på nettet? Var du fornøyd med leveringen/servicen osv? 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 18. september 2005 Skrevet 18. september 2005 en god del sminke og hårprodukter handler jeg på nett: www.skinstore.com www.lookfantastic.com www.strawberrynet.com Også handler jeg noen ganger litt klær, bikinier, undertøy, sko og slikt her: www.victoriasecrets.com 0 Siter
Nussi Skrevet 18. september 2005 Skrevet 18. september 2005 en god del sminke og hårprodukter handler jeg på nett: www.skinstore.com www.lookfantastic.com www.strawberrynet.com Også handler jeg noen ganger litt klær, bikinier, undertøy, sko og slikt her: www.victoriasecrets.com Heisann. Ebay.com. Kjøp en parfyme som ikke selges i Norge, og alt gikk helt fint for seg. Ikke noe problemer. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.