Inne Skrevet 18. september 2005 Skrevet 18. september 2005 Kan jeg bruke youghurt i stedet for smøreost i fyllet til gulerotkake?? Og evt. ha gelatin i den for å få den mer stiv?? 0 Siter
amber sun Skrevet 18. september 2005 Skrevet 18. september 2005 Men det blir ikke like godt som med kremost, vil jeg tro. Nå spiste jeg akkurat et stykke gulrotkake, med fyll av philadelphiaost...kan ikke tenke meg at den ville smakt like bra med yoghurt og evt. geleatin... Men jeg har ikke smakt det altså, bare for å ha det sagt Du får vel kjøpt philadelphiaost på Seven Eleven eller bensinstasjoner, vil jeg tro? 0 Siter
Inne Skrevet 18. september 2005 Forfatter Skrevet 18. september 2005 Men det blir ikke like godt som med kremost, vil jeg tro. Nå spiste jeg akkurat et stykke gulrotkake, med fyll av philadelphiaost...kan ikke tenke meg at den ville smakt like bra med yoghurt og evt. geleatin... Men jeg har ikke smakt det altså, bare for å ha det sagt Du får vel kjøpt philadelphiaost på Seven Eleven eller bensinstasjoner, vil jeg tro? ja...jeg tror jeg har bestemt meg for å pile avgårde i regnet en tur.... Kun det beste er godt nok! 0 Siter
amber sun Skrevet 18. september 2005 Skrevet 18. september 2005 ja...jeg tror jeg har bestemt meg for å pile avgårde i regnet en tur.... Kun det beste er godt nok! Du får ta med paraplyen, hehe. God tur - og god kake etterpå 0 Siter
Gjest schnachtswürde Skrevet 18. september 2005 Skrevet 18. september 2005 Jeg leste det som "krampefyll" et øyeblikk. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.