Gjest nicjo Skrevet 18. september 2005 Skrevet 18. september 2005 http://www.dagbladet.no/nyheter/2005/09/18/443750.html Hva mener dere om dette? Tenk så skremmende om du treffer på en bekjent du trodde var død, men så ser du at noe ikke stemmer.... Litt ekkelt. 0 Siter
Gjest schnachtswürde Skrevet 18. september 2005 Skrevet 18. september 2005 Grotesk. Har jeg ikke sett ansiktet ditt før et sted? Hvem vil bidra til å gi ansiktsløse et ansikt? 0 Siter
Gjest Hildegard B. Skrevet 18. september 2005 Skrevet 18. september 2005 Etisk MER enn betenkelig mener jeg... *grøss* 0 Siter
fresja Skrevet 18. september 2005 Skrevet 18. september 2005 Det står i artikkelen at mottaker av ansiktshuden vil ikke se ut som donor, men mer kik seg selv. Da synes jeg det er ok. Eg jeg kjenner fikk ødelagt mye av ansiktet i en ulykke. Jeg regner med at han fikk satt på hudbiter fra andre steder på sin egen kropp. Da jeg så han første gang etterpå kjente jeg ham ikke igjen. Huden var helt fin, men utseende var helt forandret! Heldigvis kjente jeg han igjen på stemmen. 0 Siter
Prozak Skrevet 18. september 2005 Skrevet 18. september 2005 Man vil definitivt ikke se lik ut som donoren. Det som definerer hvordan man ser ut er strukturen på hodeskallen (ansiktsdelen), og den er garantert så forskjellig fra donoren at likheten vil bli heller laber. Og bra er jo det. "..........................................." 0 Siter
favn Skrevet 18. september 2005 Skrevet 18. september 2005 Uhyggelig fascinerende. Og selvsagt flott for dem som ønsker/har behov for transplantasjon. Det er innlysende nok ingen fare for at ansiktet til den døde bokstavelig talt skal vise seg da mennesker har ulik benstruktur etc. 0 Siter
Gjest schnachtswürde Skrevet 18. september 2005 Skrevet 18. september 2005 Man vil definitivt ikke se lik ut som donoren. Det som definerer hvordan man ser ut er strukturen på hodeskallen (ansiktsdelen), og den er garantert så forskjellig fra donoren at likheten vil bli heller laber. Og bra er jo det. "..........................................." Jeg ser for meg Frankensteins monster :-( 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.