Gjest papirtiger Skrevet 18. september 2005 Skrevet 18. september 2005 Kom uheldigvis til å vaske visa-kortet. Det er riktignok skinnende blankt nå Andre som har det samme? Fungerer kortet fortsatt? 0 Siter
Gjest Hildegard B. Skrevet 18. september 2005 Skrevet 18. september 2005 Jeg har hørt om hvitvasking av penger... men den der metoden var jaggu ny... *knegg* Skulle vel ikke ha noe å si... spørs på varmen da. Kokte du det eller?? 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 18. september 2005 Skrevet 18. september 2005 Jeg har hørt om hvitvasking av penger... men den der metoden var jaggu ny... *knegg* Skulle vel ikke ha noe å si... spørs på varmen da. Kokte du det eller?? Nei, 40 grader. Mer bekymret for magnetisme igrunnen. 0 Siter
Gjest prøv RL Skrevet 18. september 2005 Skrevet 18. september 2005 Ingen på DOL kan svare sikkert på om det virker. Prøv i en minibank. Da får du et sikkert svar. 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 18. september 2005 Skrevet 18. september 2005 Ingen på DOL kan svare sikkert på om det virker. Prøv i en minibank. Da får du et sikkert svar. Hvis jeg hadde hatt lyst til å gå ut og sjekke det, ville jeg spurt her? 0 Siter
Åsemor Skrevet 18. september 2005 Skrevet 18. september 2005 Ingen på DOL kan svare sikkert på om det virker. Prøv i en minibank. Da får du et sikkert svar. Det er vel ikke SÅ usannsynlig at noen har gjort det samme før? 0 Siter
Poppy Skrevet 18. september 2005 Skrevet 18. september 2005 Jeg har gjort det . Kastet hele lommeboka i vaskemaskinen ved en feiltakelse . Det fungerte helt fint etterpå. 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 18. september 2005 Skrevet 18. september 2005 Jeg har gjort det . Kastet hele lommeboka i vaskemaskinen ved en feiltakelse . Det fungerte helt fint etterpå. Ah, betryggende. For å gjøre ting litt mer spennende, så reiser kjæresten min til usa inatt.. Så hvis kortet ikke fungerer, så må jeg låne penger av noen :/ 0 Siter
org Skrevet 18. september 2005 Skrevet 18. september 2005 Ja, jeg har gjort det. Ble så reint, atte! Og kortet virka godt etterpå. 0 Siter
nedtelling Skrevet 19. september 2005 Skrevet 19. september 2005 Driver du med hvitvasking av penger :-D Håper det virker slik at du slipper å skaffe nytt! 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 19. september 2005 Skrevet 19. september 2005 Driver du med hvitvasking av penger :-D Håper det virker slik at du slipper å skaffe nytt! Juhu, det fungerte 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.