Gå til innhold

Innlegg med "rød prikk"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leser dere først innleggene med rød prikk?

Det gjør iallefall jeg.

(Ja, jeg kjeder meg.)

Skrevet

Det er svært sjelden rød prikk på de forumene jeg leser...

Skrevet

Siden startinnlegget (med rød prikk) ofte inneholder selve spørsmålet i overskriften, leser jeg ofte bare svarene isteden. Kommer litt an på da, hva temaet er.

Skrevet

Kun når det er fra Webmaster :o), for da er det som regel bråk ett eller annet sted :o).

Skrevet

Og jeg legger merke til at jeg i en tråd jeg normalt ikke ville åpnet, nå nettopp leste hovedinnlegget + et svar med rød prikk, fordi jeg ville se hva vedkommende hadde å si. ;)

Skrevet

Nope leser faktisk sjeldent innleggene med rød prikk, for da vet jeg at det er veldig seriøse innlegg som fort kan kjede meg.

Men når det er webbis sin rød prikk leser jeg, da er det ofte litt spennende ;)

Gjest Minas Tirith
Skrevet

Det kommer an på hvilket forum det er på. Webmasterforum-innlegg med rød prikk, eller på åpent forum leser jeg først.

Men ikke på andre forum.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...