Gjest Lyst å lære russisk nå Skrevet 18. september 2005 Skrevet 18. september 2005 Hvor på nett kan jeg finne en russisk ordbok? Eller en plass der man kan lære seg litt ? Gratis vel og merke.. 0 Siter
Gemini Skrevet 18. september 2005 Skrevet 18. september 2005 På http://www.travlang.com/languages/cgi-bin/langchoice.cgi?page=main&lang1=norwegian&lang2=russian finner du litt (klikk på de 7 ulike kategoriene og "Send"-knappen. Ordene kommer med russiske (kyrilliske) bokstaver, latinske ("vanlige") bokstaver, samt lyd, som du får ved å klikke på ordene med latinske bokstaver. Litt lenger ned på siden (under Send-knappen) finner du også linker til andre russisk-ressurser (kurs, ordbøker, osv) på web. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 19. september 2005 Skrevet 19. september 2005 Jeg gikk faktisk på russisk-kurs da jeg var 15-16 år. Ville lære å skrive brev til politiske fanger :-) ALfabetet er greit nok. Verre var det at de hadde seks kasus! Kom ikke særlig langt, men jeg kan lese russiske bokstaver! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.