Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har vært plaget av sviing i underlivet en par ukers tid sammenhengende. Før dette har det kommet og gått, så jeg har liksom ventet på at det skulle bli borte igjen, men det har det ikke.. Når jeg er på do svir det hvis jeg får urin på den, og resten av dagen småklør det litt. Det virker som jeg har slike bittesmå sår der, men jeg kan ikke se noen.. Noen ganger blir det helt tørt og de indre Jeg har vært plaget av sviing i underlivet en par ukers tid sammenhengende. Før dette har det kommet og gått, så jeg har liksom ventet på at det skulle bli borte igjen, men det har det ikke.. Når jeg er på do svir det hvis jeg får urin på den, og resten av dagen småklør det litt.Jeg har prøvd å vaske meg flere ganger om dagen siden det klør så, men da blir det enda mer sårt. Det virker som jeg har slike bittesmå sår der, men jeg kan ikke se noen.. Noen ganger blir det helt tørt og de indre kjønnsleppene blir skorpete ytterst.. Er dette noe jeg burde dra til legen med eller er det noe annet jeg kan gjøre med det?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/198947-plager-i-underlivet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Jeg synes du skal søke lege, det kan være sopp eller muligens herpes. Legen kan ta prøve av det for å få det avklart. Det kan også være allergi eller en hudlidelse. Det er ikke mulig å stille diagnose uten å se det. For kløe kan du i ventetiden forsøke Eurax som du kan kjøpe uten resept.

Vennlig hilsen Mette H Moen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/198947-plager-i-underlivet/#findComment-1404876
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...