Gå til innhold

Den nye Elling-filmen

Anbefalte innlegg

Skrevet

'Elling' på tv i går... Er den litt oppskrytt eller blander jeg med noe annet? Den var da ikke noe særlig. Jeg har ikke lest boka/bøkene.

• Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

18

• Dorthe

6

• ShitDiddelyDo

5

• Lillemus

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

'Elling' på tv i går... Er den litt oppskrytt eller blander jeg med noe annet? Den var da ikke noe særlig. Jeg har ikke lest boka/bøkene.

Den har fått mye skryt etc., ja. Jeg mener den absolutt er bra - ikke minst fordi jeg kjenner bøkene godt. Men nå har jo enkelte gode filmer det med å bli skrytt opp i skyene, slik at folk tror det er noe helt annet enn det egentlig er.

".............................................."

Skrevet

Men det er det som er litt rart, for jeg sluker ellers det Ambjørnsen skriver.

Fugledansen tror jeg det var jeg begynte på. Det er den første, ikke sant?

Hos meg er det omvendt. Jeg slukte Elling-bøkene, men de andre jeg har lest av Ambjørnsen har ikke falt i smak overhode. Nå har jeg ikke prøvd meg på mer enn et par stykker, men det holdt liksom.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...