favn Skrevet 19. september 2005 Skrevet 19. september 2005 'Elling' på tv i går... Er den litt oppskrytt eller blander jeg med noe annet? Den var da ikke noe særlig. Jeg har ikke lest boka/bøkene. 0 Siter
Prozak Skrevet 19. september 2005 Forfatter Skrevet 19. september 2005 'Elling' på tv i går... Er den litt oppskrytt eller blander jeg med noe annet? Den var da ikke noe særlig. Jeg har ikke lest boka/bøkene. Den har fått mye skryt etc., ja. Jeg mener den absolutt er bra - ikke minst fordi jeg kjenner bøkene godt. Men nå har jo enkelte gode filmer det med å bli skrytt opp i skyene, slik at folk tror det er noe helt annet enn det egentlig er. ".............................................." 0 Siter
Lillemus Skrevet 19. september 2005 Skrevet 19. september 2005 Men det er det som er litt rart, for jeg sluker ellers det Ambjørnsen skriver. Fugledansen tror jeg det var jeg begynte på. Det er den første, ikke sant? Hos meg er det omvendt. Jeg slukte Elling-bøkene, men de andre jeg har lest av Ambjørnsen har ikke falt i smak overhode. Nå har jeg ikke prøvd meg på mer enn et par stykker, men det holdt liksom. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.