Gjest Kåre Petter Skrevet 18. september 2005 Skrevet 18. september 2005 For to måneder siden begynte jeg å ha meg, jeg har holdt på helt til nå, med 7 forskjellige menn. Det har sirkulert sånn: på manda´n var det kandidat A, på Tirsdag B, Onsdag C, helt til jeg kom til kandidat G på Søndag. Så var det påan igjen på Mandag med A osv. Annenhver dag brukte jeg beskyttelse, og annenhver gang fungerte ikke beskyttelsen. Nå tror jeg at jeg er jeg på tjukken,jeg skjønner ikke hvordan det kunne skje,hvem kan være faren? *help meeeeeee* 0 Siter
sheba Skrevet 18. september 2005 Skrevet 18. september 2005 For det første: om du er Kåre Petter så ville du være en medisinsk sensasjon, og for det andre er dette et av de dummeste spørsmålene jeg noen gang har lest her på dol... hehehe:-) 0 Siter
Åsemor Skrevet 19. september 2005 Skrevet 19. september 2005 Han som har brune øyne. Garantert! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.