Gå til innhold

Hvem er faren?

Anbefalte innlegg

Gjest Kåre Petter
Skrevet

For to måneder siden begynte jeg å ha meg, jeg har holdt på helt til nå, med 7 forskjellige menn.

Det har sirkulert sånn: på manda´n var det kandidat A, på Tirsdag B, Onsdag C, helt til jeg kom til kandidat G på Søndag.

Så var det påan igjen på Mandag med A osv.

Annenhver dag brukte jeg beskyttelse, og annenhver gang fungerte ikke beskyttelsen.

Nå tror jeg at jeg er jeg på tjukken,jeg skjønner ikke hvordan det kunne skje,hvem kan være faren?

*help meeeeeee*

Skrevet

Du har ikke bare fantasert og onanert da?

Bare rolig. Du er helt sikkert ikke gravid.

Gjest uten nick
Skrevet

Det er i en kingig situasjon du har kommet i. Vet du noe om når du hadde eggeløsning? Kan det ha vært de gangene du brukte usikker prevensjon? Når du er så pass usikker så er kanskje en dna-test lurt.

Det kan ikke være godt å ha det slik du har det nå. En graviditet skal du nyte, en har nok bekymringer som det er, om en ikke skal ha denne bekymringen også. Har du noen å snakke med? Kanskje helsesøster? Det finnes nok en del telefonnr. du kan ringe også. Jeg føler med deg.

ja....du kan ikke utelukke damedame sin teori heller. Det kan jo hende du bare har fantasert og onanert.

Uansett, lykke til!

Gjest Kompe med smør
Skrevet

Når jeg leser innlegget ditt og tar en aldri så liten titt i spåkula mi, så vil jeg si med 85% sikkerhet at _du_ er faren.

Lykke til i svangerskape(ne).

Skrevet

Ja, hvem kan være faren?

Du får bare ta en råsjanse. Eller kanskje du får en ordning der du får delt barnebidraget på alle kandidatene?

I alle fall var dette i grunn ikke særlig underholdende lesning engang.

Skrevet

Små homsegutter får ikke barn vet du. Du har nok bare drukket for mye øl (evt vin siden du er en homsegutt) og har fått ølvom, du er ikke på tjukken.

Gjest schnachtswürde
Skrevet

Oddvar Brå var det ikke, for han brakk staven. Terje Bogen løp til med staven sin, men den var for kort. Alexander Savjalov var i sporet, så det er en mulighet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...