Gå til innhold

Spørsmål til jenter

Gjest Broren til Benny Borg, eller var det onkelen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette ville være helt greit for meg.

Når du evt. velger å fortelle om din "uerfarenhet" er opp til deg selv.

Skrevet

Hadde ikke vært noe problem. Kunne sagt det når som helst.

Skrevet

Hadde jeg vært forelsket i en fyr, så hadde det ikke spilt noen rolle om han var jomfu eller ei..

Hadde heller sett da sett gleden i å lære han fler ting, en at han var jomfru. Alle er jo jomfru engang..

Gjest anonym akkurat nå
Skrevet

Jeg har vært i den situasjonen. Var vel ca 21 den gangen. (Er jente)

Ble sammen med en gutt og han var jomfru. Det gikk en stund før han fortalte meg det. Må si jeg fikk litt sjokk, for jeg hadde ikke trodd det om han. :)

Men det var bare en fin ting. Gjorde meg ingenting (var egentlig litt stolt av å være hans første :)

Skrevet

er ikke noe problem i det hele tatt så lenge talentet er der:) ikke kult å fortelle slikt med mindre man er sammen. er jo ikke noe big deal. min kjæreste hadde ikke hatt sex når vi ble sammen, jeg hadde litt. (helt ubegripelig, fyren kunne knapt gå en meter på byen uten å bli stoppa av damer.) og han er vel det man kan kalle et naturtalent hihi.....og vi har vært sammen i 5 år:)det mest usexye er gutter som er desperate og stressete.

Skrevet

jepp, vet akkurat hvordan du har det. det stemmer nok her også. vi har det godt sammen, men om jeg hadde hatt et ons (om jeg hadde vært singel i ei laaaaaaang stund først!), hadde jeg helt sikkert blitt ei kjempekløne sammen med en annen mann... ;)

*Hehe* Tro meg - etter 19 år med en og samme mann var det råskummelt å skulle gå til sengs med en annen!

Gjest søstera til tanta til Per
Skrevet

Hei! Jeg et hunkjønn i samme situasjonen som deg:) 23 år jeg...Så jeg hadde bare blitt glad sor å møte en likesinnet;)

Skrevet

Og særlig hvis du forklarer det som at det er fordi du ikke har truffet den rette enda (og dette er jo sant!), ville jeg dånt av beundring :)

Du skal ikke unnskylde deg eller være flau overfor jenta når du forteller henne det - det blir i alle fall helt feil!

Det er skikkelig stas å få være hans første!

Skrevet

*Hehe* Tro meg - etter 19 år med en og samme mann var det råskummelt å skulle gå til sengs med en annen!

kan godt tenkes ;)

Skrevet

Garantert ikke. Jeg har kun vært der noen få ganger, og da sammen med en lesbisk venninne.

"........................................."

Det var godt, for det var ellers litt pinlig, både for ham og meg :)

Forøvrig var han høy, mørk, meget velkledd og sikkert kjekk i edru tilstand, så sånn sett var det litt dumt at det ikke var deg hehe ;)

Skrevet

Det var godt, for det var ellers litt pinlig, både for ham og meg :)

Forøvrig var han høy, mørk, meget velkledd og sikkert kjekk i edru tilstand, så sånn sett var det litt dumt at det ikke var deg hehe ;)

Jeg er sjelden velkledd...:-)

Og sjelden ubehagelig full :-)

"..................................."

Skrevet

Ok, så var det bestemt ikke deg :)

Kommer nok til å kikke etter en behagelig beruset, ikke-velkledd Mr Prozak neste gang jeg er innenfor dørene der.

:)

Skrevet

Ok, så var det bestemt ikke deg :)

Kommer nok til å kikke etter en behagelig beruset, ikke-velkledd Mr Prozak neste gang jeg er innenfor dørene der.

:)

Skrevet

det viktigste er at personen er seg selv.. om han er nybeg. spiller vel ingen rolle.. nesten bare bra det:) ville nok ha blitt ekstra tent om han hadde fortalt det ved det gjeldende tidspunkt.. Men om den første daten hadde blitt avsluttet i senga, hadde det nok føltes litt skummelt i starten, men hadde nok blitt fort varm i trøya;) bare kult å ta over i senga.. hehe..

;-)

Skrevet

Om jeg syntes du var tiltrekkende, så ville jeg likt å ha sex med en veldig uerfaren, av den grunn at du antagligvis vil oppfatte meg som dyktig.. =) Heller ikke noe du trenger å fortelle før dere har hatt sex, med mindre det er viktig for deg, da. Om du vil snakke om det, er det jo bare å spør om hun har hatt mange først, så spør hun sikkert deg tilbake.

Skrevet

Ja helt klart!

Jeg gjorde det i 20 årene selv og ingen av oss hadde erfaring.

Vi lever fortsatt sammen etter 17 år og bare koser oss med tanken at ingen av oss har hatt sex med noen andre.

Det er og har vært bare oss to!!

Gjest Slik jeg vil ha det
Skrevet

JA! Jeg ville likt det om gutten ikke hadde hatt sex med andre. Det er noe man ikke skal dele med alle og evhver. Når jeg faller for en gutt så teller faktisk slike ting også. Har han hatt sex med 20 jenter i en alder av noenogtjue, så er han ikke noe for meg. Jeg syns alt over 5 er litt mye jeg.

Jeg er litt gammeldags jente på 22 som har hatt sex med 3, der en var ufrivillig, en var laaaangt forhold og en var elsker.

Gjest morsom sak
Skrevet

Bare ikke lyg. Jeg hadde noe på gang med en gutt som villig fortalte om sine tre sexpartnere. Og jeg kunne ikke skjønne hvorfor han da var så klønete. Fant jo fort ut at jeg egentlig var den første:P

Gjest kvinne i 30-åra
Skrevet

Ja, det har skjedd faktisk. Jeg er vel omtrent normalt erfaren for min alder og han var 34 da han møtte meg. Hadde ikke hatt noen før meg og det gikk veldig greit det altså. Fikk lært han opp slik jeg vil ha han! ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...