Gå til innhold

Stå på krava jinter! :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jøss, indere er da ikke muslimer, de er da enten hinduer eller sikher. Og de er da ikke spesielt strenge på antrekket.

Skrevet

Jøss, indere er da ikke muslimer, de er da enten hinduer eller sikher. Og de er da ikke spesielt strenge på antrekket.

Det var det jeg lurte på også, hvorfor muslimer har blandet seg i en inders påkledning.

Skrevet

Det var det jeg lurte på også, hvorfor muslimer har blandet seg i en inders påkledning.

Har de tenkt å begynne og blande seg i vår snart også eller. Det der var helt sykt.

Gjest dolly doler
Skrevet

ikke alle indere er hinduer

Skrevet

Hun er vel muslim?

Skrevet

Hun er vel muslim?

Indere er ikke muslimer så vidt jeg vet. Jeg trodde alle muslimene flyttet til Pakistan når India og Pakistan ble delt.

Men det kan jo hende at det var noen som ble igjen og at hun er en av dem. Men de fleste indere er sihker eller hinduer som sagt.

Gjest dolly doler
Skrevet

Indere er ikke muslimer så vidt jeg vet. Jeg trodde alle muslimene flyttet til Pakistan når India og Pakistan ble delt.

Men det kan jo hende at det var noen som ble igjen og at hun er en av dem. Men de fleste indere er sihker eller hinduer som sagt.

Er nordmenn kristne, eller finnes det muslimer blant nordmenn også? :0))))))))))))))

Skrevet

He he, det finnes flere muslimer i India enn i Pakistan. Jeg tror faktisk India er et av landene i verden med mest muslimer, nest etter Indonesia, tror jeg.

Skrevet

He he, det finnes flere muslimer i India enn i Pakistan. Jeg tror faktisk India er et av landene i verden med mest muslimer, nest etter Indonesia, tror jeg.

Knis, dette må jeg diskutere med naboen altså :o)

Skrevet

Er nordmenn kristne, eller finnes det muslimer blant nordmenn også? :0))))))))))))))

Klart det finnes norske muslimer :o)

Skrevet

Det er sikkert en islam-kobling i og med at de henger seg på henne.

Skrevet

Flisa, da! ;-) Du har da vel levd lenge nok til å vite at det er for lettvint å si at jenter/damer alltid velger selv - hva enten det er minimalt med klær i strandvolley eller annet mote- og slankepress?!!

Når det gjelder strandvolley er det spesifikke KRAV om at trusa kan maximum være et visst antall centimeter høye i siden etc. Dette av hensyn til sponsorene....

men de har det valget at de blir med eller ikke .) - - de kan jo spille blokkfløyte i stedet - det krever fotside klær :)

Skrevet

Volleyjentene har pålegg fra forbundet om å spille i bikinier. Ellers synes jeg det er litt lettvint å vise til 'de gjør det frivillig'...

Men - mer eller mindre klær på idrettsutøvere er ingen kampsak for meg, akkurat. Sant å si gir jeg blaffen.

Men du, mener du virkelig at bittesmå skjørt er et viktig 'krav' for kvinner i idretten?

Jeg mener at det er ikke noe å skrike opp om - hadde jeg hatt sånne lår som denne tennisspilleren - så hadde jeg vel gått UTEN skjørt også .:-)

Skrevet

Noen indere er vel også mulsimer - noen nordmenn er jo det også så...

Skrevet

Jeg mener at det er ikke noe å skrike opp om - hadde jeg hatt sånne lår som denne tennisspilleren - så hadde jeg vel gått UTEN skjørt også .:-)

*lol*

Skrevet

Har de tenkt å begynne og blande seg i vår snart også eller. Det der var helt sykt.

Hun er selvsagt muslim selv også -ellers ville det vært merkelig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...