Gå til innhold

FU: Sære matvaner

Anbefalte innlegg

Gjest Minas Tirith
Skrevet

Har dere noen?

Min særeste matvane er nok når jeg spiser knekkebrød med ost og jordbær og _piffikrydder_.

Ost med sprøstekt løk på skiva er vel kanskje heller ikke helt vanlig.

Noen bedre/verre?

Gjest Steinalderkvinnen
Skrevet

Is med frokostblanding..

Rå kjøtt-/karbonade-/medisterdeig. Digger kjøtt-/karbonadeigen fra Meny.

Rå bacon (skogs- og gullbacon er favoritter)

Gjest Steinalderkvinnen
Skrevet

Skrevet

Jeg er veldig kresen når det gjelder pålegg, spiser ikke kjøttpålegg i det hele tatt, men blir jeg saltsyk tar jg gjerne er skive med paprikachips på. Det er dessuten kjempegodt til frokost dagen derpå.

Skrevet

Min sønn på 4 spiser mye rart. Blandt annet; knekkebrød med nugatti, ost og paprika.

Han bruker ost på det meste egentlig. Prim og ost, og peanettsmør og ost er andre eksempler.

Jordbærsyltetøy og fårepølse er også populært.

Min svigerinne fra Thailand syntes også det var godt med jordbærsylteløy, så hun spiste kokt ris med jordbærsyltetøy, for ris det måtte hun jo ha.

Skrevet

Er det sunt? Trodde man kunne bli skikkelig dårlig av det.

Skrevet

Ost med sprøstekt løk er godt. trodde ikke det var uvanlig.

Jeg har nok ingen sære vaner, men jeg synes datteren min sin kombinasjon av leverpostei og blåbærsyltetøy ser dårlig ut.

Gjest Steinalderkvinnen
Skrevet

Er det sunt? Trodde man kunne bli skikkelig dårlig av det.

Sundt er det nok ikke i lengden, derfor spiser jeg det som er mest magert (rent kjøtt).

Vil tro at mine sære matvaner har ført til at jeg har litt for høyt kolestrol pga fettet i bacon og kjøttdeigen jeg spiste tidligere.

Når jeg er skrubbsulten vil jeg helst ha rå karbonadedeig. Vet ikke om blodtypen min har noe med dette å gjøre (O+)??

Gjest M.Angelica
Skrevet

Ost med sprøstekt løk er godt. trodde ikke det var uvanlig.

Jeg har nok ingen sære vaner, men jeg synes datteren min sin kombinasjon av leverpostei og blåbærsyltetøy ser dårlig ut.

He he..nå ble jeg nesten kvalm! =)

Skrevet

Spiser du kjøttet helt rått???

Skrevet

He he..nå ble jeg nesten kvalm! =)

Hadde seg sånn at hun fikk kvldsmat. Halv med blåbær, halv med leverpostei. Hun så fornøyd ned på de, klappet de sammen og spiste i vei med god apetitt :-)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Hadde seg sånn at hun fikk kvldsmat. Halv med blåbær, halv med leverpostei. Hun så fornøyd ned på de, klappet de sammen og spiste i vei med god apetitt :-)

He he..ja, noen unger er absolutt ikke sære på pålegget.=)

Ser stor forskjell på barna i b.hg også. (Der jeg jobber) Mens et barn sitter og tenker ut hva det vil ha på skiva, så har barnet ved siden spist ei uten pålegg og spiser nå på den andre med noe de har mekket sammen selv. (Eks prim med masse smør oppå, og til slutt litt majones)

Skrevet

He he..ja, noen unger er absolutt ikke sære på pålegget.=)

Ser stor forskjell på barna i b.hg også. (Der jeg jobber) Mens et barn sitter og tenker ut hva det vil ha på skiva, så har barnet ved siden spist ei uten pålegg og spiser nå på den andre med noe de har mekket sammen selv. (Eks prim med masse smør oppå, og til slutt litt majones)

Mmm, hørtes deilig ut!

Skrevet

den kombinasjonen tror jeg til og med hunden min hadde sagt nei takk til:)

Skrevet

den kombinasjonen tror jeg til og med hunden min hadde sagt nei takk til:)

Ja, det så veldig dårlig ut!

Skrevet

Er det bare sært å mikse rare kombinasjoner? Eller er det like sært å ikke like å blande smaker? Jeg liker best en smak om gangen. En periode spiste jeg ikke skive og pålegg sammen engang!

Jeg legger aldri potet, kjøtt og grønnsaker på gafflen samtidig. Jeg spiser meg gjennom bløtkake lag for lag.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...