Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har kommet i en håpløs situasjon . Har levd i et langt og kaldt ekteskap . Vi har hatt en del problemer , men han har ikke ville la meg gå.

I mange år har jeg stille akseptert at jeg er hans "fange" , men nå har det som før eller siden måtte skje skjedd ....Jeg fikk meg en venn. Altså , det hele har startet som vennskap , men nå for tre uker siden gikk det opp for oss begge at vi har sterke føleser for hverandre enn vi vil .

Har aldri hatt noe bra sexliv , og har manglet lyst i alle år , men for tre uker siden gikk det opp for meg at jeg føler et intenst begjær etter det som egentlig bare skulle være en kamerat .

Føler meg så rådløs......vil ut av dette ekteskapet , men jeg får ikke gå!! han har for stort "tak" på meg .

kameraten min sitter med de samme følelsene som meg , og han vil at jeg skal finne en veg ut av ekteskapet . Jeg vil ikke være fysisk utro( psykisk utro er jeg jo alt) og kameraten min vil ikke sette meg i den situasjonen heller.

Men hvordan komme seg ut av et fengsel? Det er tre barn i bilde også .

håper indelig noen har noen gode tips til hvordan komme seg ut , av dette!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/198992-forvirret-og-r%C3%A5dl%C3%B8s/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...