Gå til innhold

flimmring foran øynene uten hodepine

Anbefalte innlegg

Og her fant jeg en artikkel som viser sånn noenlunde hvordan et slikt anfall ser ut. Scroll litt nedover på siden.

http://66.102.9.104/search?q=cache:l9skpCZ2njYJ:www.moondragon.org/health/disorders/eyesscotoma.html+scintillating+scotoma&hl=no

hei igjen..etter at jeg skrev her sist ,altså i dag fikk jeg flimring IGJEN altså tr stk på 2 dager nåer jeg virkelig redd..kl 1500 i dag fikk jeg time hos øynelege puhh..slik at jeg ikke trnger å være engstelig i natt.kan hun finne ut noe da tro..hvis det ikke er noe med øynene mener jeg hva da med hjernen?tror også kanskje at jeg tenker for mye på det men det er ingen av dere som skriver at dere har hatt det så ofte som meg..4g på en uke takk for svar ALLE SAMMEN:-)

Fortsetter under...

Nina Lindstad, spesialist i allmennmedisin

beklager sent svar, dataproblem. Du slipper å betale. Synes du skal be om en vanlig helsejsekk hos legen din. Høyt blodtrykk bør utelukkes, likeledes vanlige sykdommer som jernmangel, lavt stoffskifte, høyt blodsukker og øyesykdommer. kanskje bør du henvises til øyelege. Dersom plagene vedvarer bør det kanskje vurderes bilder av hodet. men oftest betyr flimring for øynene lite; kan vøre stress-betinget, noen får det ved feber.

• 2 måneder senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...