Gå til innhold

Klokke kopi

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en kopi av en Rolex. Det er ikke en sånn billig kopi som man kjøper i syden. En kopi er vel en kopi, men dette er iallefall en veldig god kopi. En bekjent som tidligere har jobbet hos en Rolxforhandler hadde problemer med å si om den var ekte.

Den er både selvopptrekkende og har safirglass, og har velig fint design.

Jeg elsker denne klokken og det er den beste klokken jeg har hatt.

Så var jeg så uheldig å miste den på badegulvet, og så har jeg ringt rundt for å høre om jeg kan få skiftet glass på den, men det er visst umulig. Noen som vet om noen som skifter glass på fake klokker? Enten i Bergen eller Oslo? Eller er det bare å robbe en bank og kjøpe en ny ekte?

Gjest afrika  / asia
Skrevet

Tror ikke du får en seriøs urmaker til å reparere en kopi, de er vel programforpliktet til å nekte det selv om de ikke fører originalen selv.

Ta den med deg til et land hvor slike klokker selges (i større grad enn her) en gang du er på ferie / reise. Da er det sikkert lett å finne noen som reparerer den for deg.

Og så bruker du en annen klokke i mellomtiden.

Gjest bottil bedring
Skrevet

Kjøp en original! Fra 1. juli har EU-landene innført vanvittig høye bøter for de som kjøper/eier/bruker kopiprodukter: Vesker, klokker, klær, sko, CD, programvare osv. Andre land kommer etter og selv lille Norge har fått regler og bøter! Vær forsiktig når du skal passere grenser om du har noe som er fake. Det er snakk om flere tusen Euro.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...