stressika-igjen Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Hei! Er 27 år og prøver å bli gravid. Har ca 28 dagers syklus. Forrige mnd brukte jeg eggløsningstest og testet positivt dag 14, mensen kom presis den mnd. Denne mnd: Positiv eggløsningstest(digital)dag 14 og 15, lette smerter og utflod.Stikninger i magen fra dag 19 i syklus så jeg tok en eggløsningstest (digital)for moro skyld dag 23 i syklus. Den var positiv! Har hørt at man kan få et slikt resultat ved graviditet, men grav.testen var negativ. Med tanke på forsinket eggløsning så hadde jeg dag 23 ikke utflod og livmorhalsen var lukket, hard og langt oppe. Hva kan dette være? Når bør jeg vente mensen? Kan jeg ha testet for tidlig?- eller bør jeg gi opp tanken om graviditet for denne mnd? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/199008-eggl%C3%B8sning-eller-gravid/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.