Gå til innhold

Hvordan i hule???

Anbefalte innlegg

Gjest huleste heiti
Skrevet

Det er visst om å gjøre å vise mest mulig. Det nærmer seg mer og mer helt naken.

Skrevet

Den var grusom, ville aldri gått med dem om jeg hadde aldri så fin kropp....

Skrevet

Jeg reagerer ikke på lettkleddhet eller dristighet, men denne kreasjonen var da vitterlig ikke pen!

Skrevet

Jeg synes det var mange fine kjoler der. Den eneste jeg reagerte på var kjolen til Tess Smith på det første bildet.

Skrevet

Hele antrekket utstråler et desperat behov for å bli lagt merke til.

Skrevet

Hvordan i hule heite beveger man seg i en slik kreasjon uten å lage skandale?!

Svar:

Forsiktig, meeeeget forsiktig... ;-)

Skrevet

Den oransje Kleopatra-kjolen var da ikke så ille?

Ta heller en titt på denne du, kjolen til en viss Tess Smith (aner ikke hvem det er). Skroll litt nedover - det styggeste jeg har sett noen gang:

http://pub.tv2.no/nettavisen/side2/tv/article458764.ece

Trodde det var den Tess-kjolen som Hildegard viste til jeg! ;-) Du fant den jo ved å scrolle nedover på hennes innlegg også.

Skrevet

Den kjolen var ikke sexy, men latterlig synes jeg; hadde foelt meg som en klovn i dette antrekket tror jeg.

Skrevet

Trodde det var den Tess-kjolen som Hildegard viste til jeg! ;-) Du fant den jo ved å scrolle nedover på hennes innlegg også.

Jeg bare sjekket om dere følger med.

*s*

Skrevet

Sorry - så bare det øverste bildet jeg - og det syns jeg var pent! :)

Det lenger ned ser jo ut som en mumie som har gjenoppstått :)

Skrevet

Stakkar. Hun har jo bare prøvd å få til noe med de gamle soveromsgardinene sine! Ti poeng for initiativ og gjenbruksvilje, sier nå jeg.

De frustrerte fruene var kanonlekre - likte særlig Eva sin kjole :)

Gjest Hildegard B.
Skrevet

Hvordan i hule heite beveger man seg i en slik kreasjon uten å lage skandale?!

Svar:

Forsiktig, meeeeget forsiktig... ;-)

LOL... omtrent det jeg konkluderte med og...

Gjest Hildegard B.
Skrevet

Stakkar. Hun har jo bare prøvd å få til noe med de gamle soveromsgardinene sine! Ti poeng for initiativ og gjenbruksvilje, sier nå jeg.

De frustrerte fruene var kanonlekre - likte særlig Eva sin kjole :)

Jeg tenker sånn; Kan a ikke bare brette frem de puppene og bli ferdig med det liksom??! Man har da sett pupper før. ;0)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Shit!!

Ser for meg selv gå i en sånn ute på byen. Eller ikke!

Skrevet

Jeg tenker sånn; Kan a ikke bare brette frem de puppene og bli ferdig med det liksom??! Man har da sett pupper før. ;0)

Det er visst ikke bare puppene frøken Smith har lyst til å vifte med her, heller.

;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...