Lillemus Skrevet 19. september 2005 Skrevet 19. september 2005 *Hehe* Hun med soveromsgardinene ja... Mine pupper hadde ikke fått plass bak der... Grusomt spør du meg. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 19. september 2005 Skrevet 19. september 2005 Godt spørsmål. Det handler vel om både å bli sett, og å bli husket. Men jeg ville heller blitt husket for å ha en FIN kjole enn for å ha en kjole der alle kan se (nesten) alt. 0 Siter
amber sun Skrevet 19. september 2005 Skrevet 19. september 2005 Kjolen til hun Tess-dama var fryktelig. Men de på øverste bildet var da lekre. Og den røde til hun som spilte småbarnsmoren i Fruene...den var jo dritlekker!! 0 Siter
Gjest Hildegard B. Skrevet 19. september 2005 Skrevet 19. september 2005 Shit!! Ser for meg selv gå i en sånn ute på byen. Eller ikke! He he ... i Bodø blåser det bestandig... Kunne blitt artig det... 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 19. september 2005 Skrevet 19. september 2005 He he ... i Bodø blåser det bestandig... Kunne blitt artig det... He he... det er ikke akkurat vindstille her i Stavanger heller 0 Siter
sheba Skrevet 19. september 2005 Skrevet 19. september 2005 Hjelpe meg:-) !!!! tenk å iført seg den der på Stadtlandet eller Lindesnes fyr!! hihihi Forøvrig er jeg over den alderen som tillater meg å iføre meg noe sånt, og når jeg tenker etter så har jeg vel aldri vært i "den alderen";-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.