Gå til innhold

Kåt som fy?

Anbefalte innlegg

Holdt på å svime av av opphisselse den gang jeg lå ved siden av ei meget attraktiv dame, som jeg var interessert i. Dama hadde tydeligvis en våt drøm og jeg kunne ikke gjøre annet enn å høre og se henne... Ikke røre...

Holdt på å forgå!

Og det skal sies at når morgenen kom, oppdaget jeg at hun ...lå naken...

Fortsetter under...

Holdt på å svime av av opphisselse den gang jeg lå ved siden av ei meget attraktiv dame, som jeg var interessert i. Dama hadde tydeligvis en våt drøm og jeg kunne ikke gjøre annet enn å høre og se henne... Ikke røre...

Holdt på å forgå!

Hehe...men hvordan havnet du i seng med ei du ikke kjente?

Hun hadde nok en våt drøm eller tenk om hun spilte i håp om at du skulle ta på henne:-)

Hehe...men hvordan havnet du i seng med ei du ikke kjente?

Hun hadde nok en våt drøm eller tenk om hun spilte i håp om at du skulle ta på henne:-)

(ikke gøy å oppdage at man har outet seg på dette spørsmålet, men ...pytt)

Vi kjente hverandre litt. Hun hadde invitert meg til å sove over.

Og ja, du kan banne på at jeg lurte på om det var det som var meningen hennes :)

Spurte henne noe senere om det kunne være tilfelle, men nei, hun hadde visst bare et veldig avslappet forhold til kroppen sin... :))) Dog var hun så sjalu ved en anledning et halvår senere at man kan begynne å lure allikevel.

Nei, kvinnfolk ass... 8)

(ikke gøy å oppdage at man har outet seg på dette spørsmålet, men ...pytt)

Vi kjente hverandre litt. Hun hadde invitert meg til å sove over.

Og ja, du kan banne på at jeg lurte på om det var det som var meningen hennes :)

Spurte henne noe senere om det kunne være tilfelle, men nei, hun hadde visst bare et veldig avslappet forhold til kroppen sin... :))) Dog var hun så sjalu ved en anledning et halvår senere at man kan begynne å lure allikevel.

Nei, kvinnfolk ass... 8)

Hehe, så du outet deg, men det er da ikke så farlig.

Hadde nok tent rimelig bra jeg også i en slik setting.

Rart at hun la seg naken hvis hun hadde invitert deg til på sove over. Var nok ikke bare det at hun hadde ett naturlig forhold til kroppen sin tror jeg. Det høres litt rart ut.

Hun håpet nok at det skulle bli noe:-)

Spørs om hun pyntet litt på det i ettertid, i og med at det ikke ble noe. Tviler kanskje litt på at dette ikke var ett spill, hehe.

Hehe, så du outet deg, men det er da ikke så farlig.

Hadde nok tent rimelig bra jeg også i en slik setting.

Rart at hun la seg naken hvis hun hadde invitert deg til på sove over. Var nok ikke bare det at hun hadde ett naturlig forhold til kroppen sin tror jeg. Det høres litt rart ut.

Hun håpet nok at det skulle bli noe:-)

Spørs om hun pyntet litt på det i ettertid, i og med at det ikke ble noe. Tviler kanskje litt på at dette ikke var ett spill, hehe.

Jeg skal gi hånden min på at du hadde blitt mer enn tent, mrxx.

Hadde hun bare kommet borti meg, så kunne jeg ikke stått imot. Det var helt forj*vlig, og tro meg, jeg bruker ikke slike betegnende uttrykk om det ikke nødvendig.

Jeg var ganske ung (ift henne også) og den som var uttalt interessert, så det var vel ev. derfor hun la til rette for at jeg skulle ta intiativ. Nei, gud for ei mus! 8)

Jeg skal gi hånden min på at du hadde blitt mer enn tent, mrxx.

Hadde hun bare kommet borti meg, så kunne jeg ikke stått imot. Det var helt forj*vlig, og tro meg, jeg bruker ikke slike betegnende uttrykk om det ikke nødvendig.

Jeg var ganske ung (ift henne også) og den som var uttalt interessert, så det var vel ev. derfor hun la til rette for at jeg skulle ta intiativ. Nei, gud for ei mus! 8)

Hehe, skjønner at du hadde store problemer i den situasjonen der, jeg hadde sikkert ikke hatt mindre problemer nei.

Synd du ikke prøvde deg, det hadde nok blitt blink det tror jeg og ei superhet natt.

Ble det aldri noe mer med henne heller?

Annonse

Hehe, skjønner at du hadde store problemer i den situasjonen der, jeg hadde sikkert ikke hatt mindre problemer nei.

Synd du ikke prøvde deg, det hadde nok blitt blink det tror jeg og ei superhet natt.

Ble det aldri noe mer med henne heller?

Nei, ble ikke noe mellom oss - heldigvis, for så ville jeg ikke møtt "NN".

Tid for trening her. Ha en god dag - og kos deg videre med flørtinga med doldamene, som jeg har sett blomstrer om dagen :)

Nei, ble ikke noe mellom oss - heldigvis, for så ville jeg ikke møtt "NN".

Tid for trening her. Ha en god dag - og kos deg videre med flørtinga med doldamene, som jeg har sett blomstrer om dagen :)

Trene du også? Jeg holdt på å trene da du postet innlegget ditt:-)

Joda litt flørt, men kanskje mest moro:-)

Ja, jeg gjør.

Det forekommer meg at du tidligere har skrevet at du trener styrke?

Ja, jeg trener styrke og vekter. Ikke så veldig mye, men såpass at jeg holder meg litt i form i alle fall:-)

For mange, mange år siden har trente jeg kampsport og har også klatret litt i sin tid, men det siste begynner å bli 3 år siden sist det også.

Du da?

Ja, jeg trener styrke og vekter. Ikke så veldig mye, men såpass at jeg holder meg litt i form i alle fall:-)

For mange, mange år siden har trente jeg kampsport og har også klatret litt i sin tid, men det siste begynner å bli 3 år siden sist det også.

Du da?

Ja, det må til :)

Hovedsaklig vekter eller apparater?

Nå går det mest i aerobic, spinning og vekter. Yoga av og til. Innimellom blir det div sammen med venner (hovedsakelig klatring og squash). Kampsport er gøy fikk en smakebit av det da jeg tok et kurs i selvforsvar. Ikke alltid gøy for partneren da, kom til å virkelig smelle til en fyr en gang... Stakkars... :)

Ja, det må til :)

Hovedsaklig vekter eller apparater?

Nå går det mest i aerobic, spinning og vekter. Yoga av og til. Innimellom blir det div sammen med venner (hovedsakelig klatring og squash). Kampsport er gøy fikk en smakebit av det da jeg tok et kurs i selvforsvar. Ikke alltid gøy for partneren da, kom til å virkelig smelle til en fyr en gang... Stakkars... :)

Trener både vekter og apparater og andre ting som går på styrke.

Skal si du er ei aktiv dame:-) Trener du ofte da?...skal du klare alt dette så må du være i treningsrommet ganske ofte:-)

Trener både vekter og apparater og andre ting som går på styrke.

Skal si du er ei aktiv dame:-) Trener du ofte da?...skal du klare alt dette så må du være i treningsrommet ganske ofte:-)

Okey ja. Hva foretrekker du da, om du har en preferanse?

Jo, det tar litt tid, men er definitivt verdt det. Heldigvis er det også godt tilbud tidlig om morgenen, så man kan rekke både fellestimer og egentrening innen frokost.

Annonse

Okey ja. Hva foretrekker du da, om du har en preferanse?

Jo, det tar litt tid, men er definitivt verdt det. Heldigvis er det også godt tilbud tidlig om morgenen, så man kan rekke både fellestimer og egentrening innen frokost.

Hva tenkte du på når du spør hva jeg foretrekker?..ble litt forvirret her nå:-)

Hva tenkte du på når du spør hva jeg foretrekker?..ble litt forvirret her nå:-)

hehe, har du flørta for mye, mister :)

haha :)))

Nei, jeg lurte bare ganske enkelt på om du foretrekker mht til treninga, frie vekter eller apparater - og gjerne også hvorfor...

hehe, har du flørta for mye, mister :)

haha :)))

Nei, jeg lurte bare ganske enkelt på om du foretrekker mht til treninga, frie vekter eller apparater - og gjerne også hvorfor...

Jasså, du er i det morsomme hjørnet i dag, hehe.

Frie vekter har den fordelen at du også trener musklene du bruker for å holde vektene stabilt sidelengst.

I apparater går dette bokstavelig talt på skinner og du får "bare" den effekten ved treningen ved å løfte dette f.eks. rett opp og ned. Klarte jeg å forklare dette så du forsto det?

Men jeg trener med begge, det synes jeg er det beste. Med andre ord ikke enten eller, men både og.

Jasså, du er i det morsomme hjørnet i dag, hehe.

Frie vekter har den fordelen at du også trener musklene du bruker for å holde vektene stabilt sidelengst.

I apparater går dette bokstavelig talt på skinner og du får "bare" den effekten ved treningen ved å løfte dette f.eks. rett opp og ned. Klarte jeg å forklare dette så du forsto det?

Men jeg trener med begge, det synes jeg er det beste. Med andre ord ikke enten eller, men både og.

Nei, det må du ta en gang til.

Neida, har mange års erfaring så jeg kjenner til fordeler og bakdeler med begge, men takk.

Du kjører fifty/fifty og foretrekker begge sånn ca likt, ja. Okey, ja, takksann.

Nei, det må du ta en gang til.

Neida, har mange års erfaring så jeg kjenner til fordeler og bakdeler med begge, men takk.

Du kjører fifty/fifty og foretrekker begge sånn ca likt, ja. Okey, ja, takksann.

Foretrekker begge deler ja, fordi det er enkelte øvelser som er vanskelig å gjennomføre hvis det ikke var ett apparat.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...