Gjest midia Skrevet 19. september 2005 Skrevet 19. september 2005 ÅÅÅ som jeg gleder meg til vi skal på spa hotell! Har bestilt massasje og fotpleie. Skal være der i tre netter å bare kose oss!! WooW så snill mann jeg har. 0 Siter
Gyda Skrevet 19. september 2005 Skrevet 19. september 2005 Jammen har du en snill mann, ja! Du får gjøre alt du kan for å vise ham din takknemlighet - og så virkelig kose deg/dere på spa! ) 0 Siter
Gjest midia Skrevet 19. september 2005 Skrevet 19. september 2005 Jammen har du en snill mann, ja! Du får gjøre alt du kan for å vise ham din takknemlighet - og så virkelig kose deg/dere på spa! ) Ja jeg skal kose skikkelig med han når han kommer hjem om en uke. åå jeg får nesten tårer i øya nå for jeg har så lyst til å kose ham nå.. 0 Siter
Gjest sofies verden Skrevet 20. september 2005 Skrevet 20. september 2005 OJ, så heldig du er :-) Du får kose deg og virkelig nyte oppvartningen. Kan jeg spørre hvor dette er? kanskje noe å forsøke ;-) 0 Siter
Gjest midia Skrevet 20. september 2005 Skrevet 20. september 2005 OJ, så heldig du er :-) Du får kose deg og virkelig nyte oppvartningen. Kan jeg spørre hvor dette er? kanskje noe å forsøke ;-) Det er i sverige på et helt nytt hotel. Sier jeg mer så finner folk ut hvor jeg kommer fra. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.