Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på om jeg har underlivssopp, men har ikke tenkt å gå å sjekke hos en lege. Jeg er i tenårene og føler meg ikke sikker på å gå til en lege pluss at jeg bor i en kjempeliten by. Så jeg lurte på om noen kunne fortelle meg hvordan det føles å ha underlivssopp? Jeg opplever kløe nesten hele tiden, og noen ganger oppstår det små vorter eller kviser som går bort etterhvert. Kan hende det er kviser, er plaget med kviser i ansiktet så... Men jeg vil gjerne ha svar hos noen, hadde tenkt å prøve canesten, men ikke før jeg er sikker.

På forhånd, takk!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/199045-underlivssopp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ved underlivssopp så har man intens kløe enten både inne i skjeden og rundt kjønnsleppene, eller bare rundt kjønnsleppene. I tillegg har man en hvit utflod som er litt grynete - som cottage cheese nesten.

Ofte er man også veldig sår og øm på slimhinnene i underlivet.

Det er ikke vanlig med "kviser" når man har sopp. Det kan mer ligne på en herpes-infeksjon.

Jeg synes du skal bestille en time til lege for å finne ut hva det er du har. Det er ikke flaut for legen - han/hun ser underliv og de merkeligste ting forbundet med det til daglig.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/199045-underlivssopp/#findComment-1407377
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...