Gå til innhold

NOKAS-saken og flirende tiltalte?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det bare jeg som blir provosert av at Toska & co ikke ser ut til å ta rettssaken seriøst? De flirer og tuller seg imellom, med tanke på hva de faktisk har gjort burde de bare skamme seg!

Skrevet

Fliret er vel bare en maske. Jeg synes det er verre med de mannfolka i slankekrigen som sipper og bærer seg for hver minste ting!!

Gjest anonym doler i dag
Skrevet

Og jeg blir j..frusterert over at min tidligere veninne fortsatt er samboer med Toska og sender han slengkyss i rettsalen. Er det mulig å være å korka i hue? Har hun blitt hjernevasket eller hva? Hvem har med vettet i behold fortsatt lyst til å fortsette et samboerforhold med en som er tiltalt for noe sånt?

nei verden står ikke til påske...

Skrevet

På nythetene på radioen idag, hørte jeg at Toska hadde sittet og gjeeeeespet høyt og provoserende da dommeren la frem tiltalen!!!!!

At det går an!!!

Skrevet

Bør det gjøre noe forskjell for domsavsigelsen hvorvidt de tiltalte flirer eller skammer seg?

Gjest schnachtswürde
Skrevet

Det har faktisk mye å si hvordan de oppfører seg under saksbehandlingen.

Mange forsvarere ha revet seg i håret når tiltalte ikke oppfører seg som folk.

Anger er meget viktig.

En jeg så som kalte aktor en drittsekk og dommeren for idiot pluss en del foraktfull latter og annen ufin adferd, fikk høre det i domsavsigelsen, og forsvarer mente tiltalte fikk 1 år mer i fengsel for den dårlige oppførselen.

Skrevet

Bør det gjøre noe forskjell for domsavsigelsen hvorvidt de tiltalte flirer eller skammer seg?

Nei, poenget er at de burde være litt mer ydmyke etter å ha drept en politimann og stjålet ufattelig mange millioner.. Og latt Norge bruke 160 millioner på å fange dem. En uhørt mangel på folkeskikk synes jeg. Og et hån for familien til den drepte mannen.

Gjest schnachtswürde
Skrevet

Nei, poenget er at de burde være litt mer ydmyke etter å ha drept en politimann og stjålet ufattelig mange millioner.. Og latt Norge bruke 160 millioner på å fange dem. En uhørt mangel på folkeskikk synes jeg. Og et hån for familien til den drepte mannen.

Og verdifull praktisk utdannelse til en diger skokk med politifolk, flere hundre. Det kommer utrolig mye "spinoff" fra en slik sak. Masse nyttige erfaringer

Et utall andre forbrytelser og forbrytere har fått sin oppklaring, og mye ukjent og ukjente er blitt kartlagt.

Mafia prøver å unngå drap her, da det fører til så mye ubehageligheter, det blir nesten komplett umulig å jobbe med alle de ivrige bobbiene snusende rundt.

Skrevet

Det burde ha en del å si for domsavsigelsen ja.

For det vil kunne vise noe av hva man kan forvente seg av vedkommende i fremtiden - og i "verste fall" bidra til en sikringsdom der hensynet til samfunnets sikkerhet settes foran hensynet til den tiltalte.

Skrevet

Og verdifull praktisk utdannelse til en diger skokk med politifolk, flere hundre. Det kommer utrolig mye "spinoff" fra en slik sak. Masse nyttige erfaringer

Et utall andre forbrytelser og forbrytere har fått sin oppklaring, og mye ukjent og ukjente er blitt kartlagt.

Mafia prøver å unngå drap her, da det fører til så mye ubehageligheter, det blir nesten komplett umulig å jobbe med alle de ivrige bobbiene snusende rundt.

Og der har du et særdeles viktig poeng.

Skrevet

På nythetene på radioen idag, hørte jeg at Toska hadde sittet og gjeeeeespet høyt og provoserende da dommeren la frem tiltalen!!!!!

At det går an!!!

Det var ikke Toska som gjorde det, det var en annen tiltalt.

Skrevet

Det mener at det absolutt burde være. Det bør praktiseres lenger straff.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...