Gjest forbanna Skrevet 19. september 2005 Skrevet 19. september 2005 Er det bare jeg som blir provosert av at Toska & co ikke ser ut til å ta rettssaken seriøst? De flirer og tuller seg imellom, med tanke på hva de faktisk har gjort burde de bare skamme seg! 0 Siter
Gjest reality Skrevet 19. september 2005 Skrevet 19. september 2005 Fliret er vel bare en maske. Jeg synes det er verre med de mannfolka i slankekrigen som sipper og bærer seg for hver minste ting!! 0 Siter
Gjest anonym doler i dag Skrevet 19. september 2005 Skrevet 19. september 2005 Og jeg blir j..frusterert over at min tidligere veninne fortsatt er samboer med Toska og sender han slengkyss i rettsalen. Er det mulig å være å korka i hue? Har hun blitt hjernevasket eller hva? Hvem har med vettet i behold fortsatt lyst til å fortsette et samboerforhold med en som er tiltalt for noe sånt? nei verden står ikke til påske... 0 Siter
Gjest sakon Skrevet 19. september 2005 Skrevet 19. september 2005 Tror du psykopater skammer seg? 0 Siter
Piraye Skrevet 19. september 2005 Skrevet 19. september 2005 Livet går videre uansett hva som skjer.. 0 Siter
Tottlå Skrevet 19. september 2005 Skrevet 19. september 2005 På nythetene på radioen idag, hørte jeg at Toska hadde sittet og gjeeeeespet høyt og provoserende da dommeren la frem tiltalen!!!!! At det går an!!! 0 Siter
favn Skrevet 19. september 2005 Skrevet 19. september 2005 Bør det gjøre noe forskjell for domsavsigelsen hvorvidt de tiltalte flirer eller skammer seg? 0 Siter
Gjest schnachtswürde Skrevet 19. september 2005 Skrevet 19. september 2005 Det har faktisk mye å si hvordan de oppfører seg under saksbehandlingen. Mange forsvarere ha revet seg i håret når tiltalte ikke oppfører seg som folk. Anger er meget viktig. En jeg så som kalte aktor en drittsekk og dommeren for idiot pluss en del foraktfull latter og annen ufin adferd, fikk høre det i domsavsigelsen, og forsvarer mente tiltalte fikk 1 år mer i fengsel for den dårlige oppførselen. 0 Siter
Gjest forbanna Skrevet 19. september 2005 Skrevet 19. september 2005 Bør det gjøre noe forskjell for domsavsigelsen hvorvidt de tiltalte flirer eller skammer seg? Nei, poenget er at de burde være litt mer ydmyke etter å ha drept en politimann og stjålet ufattelig mange millioner.. Og latt Norge bruke 160 millioner på å fange dem. En uhørt mangel på folkeskikk synes jeg. Og et hån for familien til den drepte mannen. 0 Siter
Gjest schnachtswürde Skrevet 19. september 2005 Skrevet 19. september 2005 Nei, poenget er at de burde være litt mer ydmyke etter å ha drept en politimann og stjålet ufattelig mange millioner.. Og latt Norge bruke 160 millioner på å fange dem. En uhørt mangel på folkeskikk synes jeg. Og et hån for familien til den drepte mannen. Og verdifull praktisk utdannelse til en diger skokk med politifolk, flere hundre. Det kommer utrolig mye "spinoff" fra en slik sak. Masse nyttige erfaringer Et utall andre forbrytelser og forbrytere har fått sin oppklaring, og mye ukjent og ukjente er blitt kartlagt. Mafia prøver å unngå drap her, da det fører til så mye ubehageligheter, det blir nesten komplett umulig å jobbe med alle de ivrige bobbiene snusende rundt. 0 Siter
Goliath Skrevet 20. september 2005 Skrevet 20. september 2005 Bør det gjøre noe forskjell for domsavsigelsen hvorvidt de tiltalte flirer eller skammer seg? Det burde ha en del å si for domsavsigelsen ja. For det vil kunne vise noe av hva man kan forvente seg av vedkommende i fremtiden - og i "verste fall" bidra til en sikringsdom der hensynet til samfunnets sikkerhet settes foran hensynet til den tiltalte. 0 Siter
Goliath Skrevet 20. september 2005 Skrevet 20. september 2005 Og verdifull praktisk utdannelse til en diger skokk med politifolk, flere hundre. Det kommer utrolig mye "spinoff" fra en slik sak. Masse nyttige erfaringer Et utall andre forbrytelser og forbrytere har fått sin oppklaring, og mye ukjent og ukjente er blitt kartlagt. Mafia prøver å unngå drap her, da det fører til så mye ubehageligheter, det blir nesten komplett umulig å jobbe med alle de ivrige bobbiene snusende rundt. Og der har du et særdeles viktig poeng. 0 Siter
collins Skrevet 20. september 2005 Skrevet 20. september 2005 På nythetene på radioen idag, hørte jeg at Toska hadde sittet og gjeeeeespet høyt og provoserende da dommeren la frem tiltalen!!!!! At det går an!!! Det var ikke Toska som gjorde det, det var en annen tiltalt. 0 Siter
mrxx Skrevet 20. september 2005 Skrevet 20. september 2005 Bør det gjøre noe forskjell for domsavsigelsen hvorvidt de tiltalte flirer eller skammer seg? Det mener at det absolutt burde være. Det bør praktiseres lenger straff. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.