Gå til innhold

Han hadde sex med en prostituert!

Anbefalte innlegg

Gjest nå3barnsmor

Jeg har nå fått vite at min mann hadde sex med en prostituert kvinne da han var på guttetur i hovedstaden for fire år siden..

Den gang det skjedde var vi nybakte foreldre til vårt første barn.Jeg satt hjemme alene med såre pupper og et barn med kolikk!!

Vårt forhold har vært nært og sterkt hele tiden-trodde jeg!!

Vet ikke helt hva jeg skal gjøre..

Min første tanke var at jeg hadde levd på en løgn,og at jeg ville avslutte forholdet vårt.

Jeg har jo ingen garanti for at det bare har vært denne ene gangen,har jeg vel??

Min mann skylder på mye alkohol,og at han ble "oppfyrt" av vennene sine som også var med på turen.

Går det å tilgi en slik ting?

Virker sikkert litt merkelig for utenforstående at jeg vurderer å bryte et forhold for en "tabbe" min mann har gjort for fire år siden,men jeg har det helt forferdelig nå!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/199085-han-hadde-sex-med-en-prostituert/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde blitt sinnsykt såra om jeg hadde fått høre om noe slikt altså. Da vile jeg heller vært lykkelig uvitende.

Jeg kunne kanskje tilgitt et sidesprang som skjedde for mange år siden, men at han hadde kjøpt sex av ei hore mens han var sammen med meg?! Da hadde jeg fått problemer med hva jeg skulle gjøre ja.

*Stor klem*

Gjest Hildegard B.

Kjære deg... nå ble jeg lei meg på dine vegne. Jeg tror at dere skal satse på hjelp fra samlivsterapeut eller lignende. For dette kan bli for tøft å komme igjennom alene.

Ta kontakt med familievernkontoret der du bor og be om time. Du kan godt reise dit alene først om du vil.

Hva jeg hadde gjort? Jeg aner ikke... Utroskap er en ting. Men en prostituert... så forferdelig vondt å få vite.

Ønsker deg all mulig lykke til!

ikke bare var han en skikkelig drittsekk, men hvilke kamerater er det som oppfordrer en gift og nybakt pappa til å benytte seg av prostituerte?

synes virkelig synd på deg, må være helt forferdelig.....det er som noen andre her sier: utroskap er vanskelig nok å tilgi, men med en prostituert? og så når du sitter hjemme m nyfødt baby?? fy fader. han fortjener ikke deg, uansett hvordan ekteskapet deres var på den tiden.

uansett hva du bestemmer deg for skal du iallefall vite at det er mange menn som aldri ville oppført seg så smakløst.

Jeg hadde ikke godtatt akkurat det. Det hadde vært over og ut for min del. Ikke bare har han vært utro som jeg i og med ikke synes er såååå gærnt men han har vist at han har en skikkelig dårlig holdning som jeg ikke hadde godtatt.

Menn som benytter seg av prostituerte, dvs skor seg på andres ulykke, er avskum.

Annonse

Jeg hadde ikke godtatt akkurat det. Det hadde vært over og ut for min del. Ikke bare har han vært utro som jeg i og med ikke synes er såååå gærnt men han har vist at han har en skikkelig dårlig holdning som jeg ikke hadde godtatt.

Menn som benytter seg av prostituerte, dvs skor seg på andres ulykke, er avskum.

Jeg er helt enig, avskum er ordet. Det er rett og slett avskyelig.

Uff så forferdelig. Kan tenke meg at du har det helt grusomt nå.

Hadde jeg fått vite noe sånt hadde jeg nok revurdert forholdet. Men hvis de siste fire årene har vært veldig bra, og jeg kjenner meg selv rett hadde jeg nok blitt hos han.

Men du har et utrolig vanskelig valg å ta, og som noen andre nevner her, synes jeg du skal ta kontakt med familievernskontoret for å få litt hjelp.

Håper ting ordner seg for deg og barnet ditt og lykke til:)

*klem*

Det hadde jeg hatt store problemer med å tilgi, jeg hadde blitt så sint og såret at jeg ikke vet hva jeg hadde gjort.

Utroskap er en ting, ikke at jeg hadde godtatt det heller, men kunne gjerne tilgitt hvis det jeg hadde vært sikker på at det ble med den ene gangen, men en hore......never!!!

Man dumper utro folk. At den han har hatt sex med er ei hore er mindre vesentlig. Det vesentlige er at han var utro mot deg, og det mens du hadde såre bryster.

En ting som kanskje kan få deg til å se det selv: Hvordan fant du ut at han feide over ei anna? Var det hans dårlige samvittighet som fikk han til å fortelle deg det?

Eller fikk du vite det på en annen måte? I så fall er det steike forbanna sikkert at det her ikke er eneste gang. Det var bare det at han var litt utheldig å bli tatt for horekjøpet i Oslo, og han er naturligvis ikke dummere enn at han vet å ikke innrømme mer enn det du allerede vet.

Det at han til og med synker ned til et nivå hvor han skylder på sine kompiser, som om han er helt amøbe selv, ute av stand til å tenke, sier alt om denne mannen.

Som sagt: Dump ham!

Huffda, skjønner godt at du sliter med dette. Dette skjedde jo i en tid du er mest sårbar også.

Det er vel ingen unnskyldning for din mann at det skjedde under alkohol forbruk og press fra venner. Dette er nok en forklaring, men ingen unnskyldning.

Hvis forholdet ellers er bra,og du har fått vite det førstes nå, så mener jeg det er litt for drastisk å bryte ut. Men jeg skjønner jo godt at du vil ha problemer med å stole på han igjen. Men klarer du å legge dette bak deg og ikke dra det opp igjen for mye senere, for det vil ødelegge forholdet, så mener jeg dere må prøve.

Men det er viktig at dere kan snakke skikkelig ut om dette. Etterhvert tror jeg du vil klare å komme deg videre og leve godt med han. Tiden vil blekne dette og du vil fint klare å leve med det.

Annonse

Gjest Snowqueen

Dette er vel ganske individuelt, men for min egen del hadde jeg ikke klart å leve med det. For tenk deg neste gang han skal ut med gutta, da sitter garantert du med klumpen i magen og tenker på alt du tror han gjør. Og når han kommer hjem kommer du til å analysere alt han sier og gjør for å finne ut om han har gjort noe galt.

Og å holde sammen pga. ungene synes jeg er for dumt. Du bør tross alt tenke på deg selv oppi det her. Du er helt sikkert veldig glad i mannen din, men å leve i usikkerhet resten av livet - hadde i allefall ikke jeg taklet.

Nettopp - ikk ebare utroskapen -men det nedrige menneskesynet!

Jeg hadde blitt sinnsykt såra om jeg hadde fått høre om noe slikt altså. Da vile jeg heller vært lykkelig uvitende.

Jeg kunne kanskje tilgitt et sidesprang som skjedde for mange år siden, men at han hadde kjøpt sex av ei hore mens han var sammen med meg?! Da hadde jeg fått problemer med hva jeg skulle gjøre ja.

*Stor klem*

grrr... jeg blir så irritert av menn (mann) som sier fra om noe lenge etter det har skjedd, for å liksom prøve å minimere skadevirkningene.

det er mye større sannsynlighet for at jeg hadde tilgitt et sidesprang om det hadde skjedd nylig enn hvis det hadde skjedd for fire år siden. skjedde det nylig, og han forteller om det rett etterpå, viser han med det stor anger...

forteller han det fire år etter, håper han på at konsekvensene skal bli mindre fordi det er så lenge siden, og i tillegg til han har vært utro, så har han løyet om det til meg i lange tider etterpå.

en ugjerning bør "straffes" like mye selv om den har blitt begått for lange stunder siden.

"det lukter røyk her, vennen, du har vel ikke begynt å røyke igjen?" "joa, jeg begyndte for en måned siden, har bare ikke sagt det til deg enda".

"du-u? bare et dumt spørsmål...du har vel ikke smakt røyk igjen etter du sluttet denne gangen?" "jo, jeg har nok det, ser du...men jeg har jo lovet meg selv at det skal være max 1 røyk daglig, og litt mer når jeg drikker"...

jeg kunne tatt noen mer personlige eksempel, men det er unødvendig. å de eksemplene er nok ganske mye mer "alvorlige". nei, har bestemt meg for å "legge på litt ekstra" om han forteller meg en ting lenge etter han har gjort det, og være litt mildere mot ham om han forteller det med en gang.

han har blitt kjempeflink nå, men er ikke like lett å stole på ham nå som før...

Det viktigste i et forhold er for meg at man kan stole blindt på hverandre, om du ikke klarer å tilgi ham og kommer over dette "engangstilfellet" bør du selvsagt dumpe ham. Det er sikkert lurt at dere snakker med en objektiv tredjepart slik at dere kan få hjelp til å rydde opp ting. Om ikke det funker er det kanskje best å avslutte forholdet.

Jeg hadde en kjæreste for en stund siden som "plutselig endte i senga med ei dame", han kom ikke opp i min seng igjen etter det. Jeg kan godta og komme over mye, men ikke undervurder meg og ikke tråkk over grensene mine.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...