Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg sluttet med Diane p-piller i mai i år, og har hatt mensen med 5 uker jevntlig. Har hatt en SA, men det skjedde så tidlig at jeg var nesten ikke klar over at jeg var gravid..

Jeg blri så frustrert og utålmodig av og gå og vente på å bli gravid..

Alle sier at man ikke må stresse, men hvor lett er det da? Jeg har en søster og en svigerinne som ble gravid på første forsøk alle gangene..

Og en venninne som ble gravid nå enda hun går på p-piller.. det er nesten så jeg blir grønn av misunnelse.. men samtidig så er jeg jo glad på hennes vegne..

Uff, det er ikke mening å klage, måtte bare få ut litt frustrasjon..

Det som irriterer meg mest er at jeg har kjøpt 5 graviditetstester og tre av de har gitt uklart resultat pga "tekniske" feil! Jeg gjør jo alt som det står på instruksjonene..Er det noen andre som har dårlig erfaring med Clearblue?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/199104-ut%C3%A5lmodig/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er så hjertens enig med deg - alle sier at "du må ikke stresse sånn" Men hallo - det går jo ikke ann å IKKE bli litt stresset når man ikke blir gravid, og det er alt man tenker på.

Når det gjelder graviditetstester så har jeg følgende råd: Ikke test før mensen er VIRKELIG forsinket. Du blir bare ennå mer stresset av å teste negativt hver mnd..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/199104-ut%C3%A5lmodig/#findComment-1406698
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...