Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Kjære Jordmor! Jeg håper du kan hjelpe meg med dette:

I morges våknet jeg og gikk på toalettet, kom og la meg igjen og kjente, bare 2-3 minutter senere, at jeg var våt der nede. Det var ihvertfall ikke urin, men det var vannaktig m/lett søtelig lukt. Gikk og tørket meg, også gikk det noen minutter igjen og jeg kjente at jeg var våt igjen. Jeg vet ikke om slimproppen har gått (hvis det har noe betydning).

Kan det være fostervannet som går? Er veldig spent da terminen er så nærme! :-)

Hilsen fødeklar cm (uke39+4)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/19912-er-det-fostervannet-som-g%C3%A5r/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trine Endsjø, jordmor

Jeg synes absolutt det høres ut som om det kan være fostervann som har begynt å renne. Du sier ingenting om mengden av "det våte", men det er neppe slimproppen. Den er slimete, nesten som snørr (unskyld sammenligningen). Fostervann er som blakket vann med en litt emmen/søtlig lukt. Jeg vil anbefale deg å ta kontakt med fødeavdelingen. Du skal ikke gå hjemme etter vannavgang. Hvis det fremdeles er noen usikkerhet om det virkelig er fostervann som lekker, kan de på avdelingen får klarhet i det. Lykke til.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...