Gå til innhold

Når ble dere foreldre for 1, 2, 3 og 4 gang ?

Anbefalte innlegg

• Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Velouria

1

• Jorunn

1

• jubalong70

1

• puttelull

1

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Var 25 med nr. 1 og håper nr. 2 kommer rett før jeg blir 29.

Skrevet

28 da førstemann kom, 30 da nummer to kom - og 33 da minstemor kom.

Nå tror jeg ikke det blir flere her i gården!

Skrevet

Var 21, 24, 26, 28, 30, 32 og 34 og er nå 36 når knøttet i magen kommer. Mannen min er 5 år eldre enn meg.

Skrevet

Var 21, 24, 26, 28, 30, 32 og 34 og er nå 36 når knøttet i magen kommer. Mannen min er 5 år eldre enn meg.

Wow... 8-ÅTTE-barn!! Og fremdeles gift og i live?!! For en prestasjon! Jeg er både imponert og skrekkslagen :-)

Gjest mirakel*2?
Skrevet

Wow... 8-ÅTTE-barn!! Og fremdeles gift og i live?!! For en prestasjon! Jeg er både imponert og skrekkslagen :-)

da skal du se "mamma til ni" lenger nede her!

Skrevet

Jeg var 20 og mannen 23 da vi fikk 1.mann. Nå er det ikke kommet flere enn det, men iløpet av 2006 eller 2007 så er nok nestemann på plass, tenker jeg. Dersom det skjer så vil vi være hhv. 25 og 28 eller 26 og 29. (Vi er født i 1981 og 1978)

Skrevet

Var 22 når jeg fikk storesøter og 29 da jeg fikk lillesøster . Pappaen var 3 år eldre .

Skrevet

24 første gang, 27 andre gang, og 29 tredje gang. Minsten er nå snart 2 år, og det kommer nok ikke flere små her i gården, nei :)

Skrevet

23, 25 og nesten 28 år. Nå er jeg 32 og kan godt tenke meg en til om et år eller to, men det er en diskusjon vi ikke helt enes om i heimen...

Skrevet

Jeg var 25 (nesten 26 ) da vi fikk nr. 1, 29 (nesten tretti) da vi fikk nr. 2 og 31 da vi fikk vesletulla.

Og etter planen er vi ferdig nå :-)

Skrevet

2001, 2003 og 2005. Var 31, 33 og 35 år gammel.

Vi vil ha en til, men minst to år i mellom. Da blir jeg minst 37 år gammel, men det synes ikke jeg er noe gammelt, jeg da.

:-)

Skrevet

Første gang mor: 40 år og andre gang 44 år. Fin alderå bli mor på!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...