Gå til innhold

Blodig utflod

Anbefalte innlegg

Gjest Håper på gode råd

Har i noen uker nå hatt bare plager med underlivet... Begynte med økende mengde utflod, illeluktende, men ikke fiskelukt. Vanskelig å beskrive. De siste dagene har jeg hatt blodig utflod, mye og fortsatt med lukt.

Hadde mensen for ca 20 dager siden, og dette begynte vel rett etter den. Men den var faktisk merkelig kort, bare noen få dager, mot over en uke som er vanlig for meg.

Har også blødninger etter sex, men det er visst ikke så uvanlig har jeg lest?

Skulle byttet spiralen for lenge siden, et par år visstnok ifølge legen som ville overtale meg til det. Har ekstrem angst for gynekologer...

Kan det være noe med den som gjør at jeg har fått disse problemene?

De siste dagene har jeg også vært mye kvalm, og er litt hoven i kroppen. Oppblåst liksom, har kraftige merker etter sokker osv. (Men det trenger ikke ha noen sammenheng)

Og jeg er ikke gravid, hadde kjent igjen de tegna etter 3 svangerskap!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/199208-blodig-utflod/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest SteelMagnolias

Oi... Jeg tror du Må komme deg til gynekologen uansett hvor mye angst du har jeg... Dette har ganske klart en sammenheng med den gamle spiralen. Jeg hadde ikke kunnet få den ut raskt nok.

Dette går fint det du, men den MÅ ut snarest.

Masse lykke til!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/199208-blodig-utflod/#findComment-1408221
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...