Gå til innhold

Anbefalte innlegg

eg er 32 år,172 høg og 80 kg.har lagt på meg 10 kg de siste 2 år.fekk probl m stoffsk for ett år sidan.følte at hjertet slo m ujamn styrke og vart så dårlig at det gjekk utover dagl.livet.fekk vite at eg hadd ein betennelse i skjoldb,kjertelen.har antistoff.begynte med noe høgt stoffsk, i begynn viste det seg visst at eg hadde sympt på både høgt og lavt.det var noe med tsh og. har no lavt og får levaxin 50mgr i gngr dagl. hjertet slår fløyelsmykt og hardt om hverandre enno,sjølv i gode perioder. far har hatt hjerteflimmer sidan 18års alder. intet funn v 24tim ekg og ultralyd.føler meg generellt mye eldre innvendig enn alder.har og ekstraslag.plager øker ved inntak av søtt og tung kost. har disse symptom forbindelse m stoffsk mitt? det tikker og i halsen nesten hele dagen i sammenheng med det m hjertet. vennlig hilsen siren.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/199260-stoffskifte/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...