Gå til innhold

Sorte eller brune støvletter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis du kun skal ha ett par støvletter i høst, velger du lysebrune, mørkebrune eller svarte?

Er sånn i tvil...

Skrevet

Kommer vel an på hva du har av farger på bukser/jakker + hva du finner som er godt å gå i.

Skrevet

Hm, bare ett par, går det an da ;-)

Da tror jeg at jeg hadde gått for svarte, de kan vel brukes til det meste.

Selv er jeg veldig glad i lysebrune, men det passer jo ikke til alt.

Skrevet

Hm, bare ett par, går det an da ;-)

Da tror jeg at jeg hadde gått for svarte, de kan vel brukes til det meste.

Selv er jeg veldig glad i lysebrune, men det passer jo ikke til alt.

Føler ikke jeg kan ta meg råd til å kjøpe mer enn et par - om gangen i alle fall :D

Skrevet

Føler ikke jeg kan ta meg råd til å kjøpe mer enn et par - om gangen i alle fall :D

Om gangen nei, men høsten er lang nok den ;-)

Men som Speak sier, har du f.eks mye brune klær, hadde jeg gått for brune osv...

Skrevet

Dette dilemma gikk jeg gjennom for litt siden. Endte med at jeg kjøpte sorte først, en uke senere lysebrune (karamellfarge) og forrige uke ble det brune.

Det er ikke lett å velge gitt ;)

Men bruker du mye brunt? Jeg er faktisk mest fornøyd med mine brune.

Karamell farge er ganske praktisk med tanke på at de går fint til både brunt og sort, men de blir fort skitne.

Skrevet

Dette dilemma gikk jeg gjennom for litt siden. Endte med at jeg kjøpte sorte først, en uke senere lysebrune (karamellfarge) og forrige uke ble det brune.

Det er ikke lett å velge gitt ;)

Men bruker du mye brunt? Jeg er faktisk mest fornøyd med mine brune.

Karamell farge er ganske praktisk med tanke på at de går fint til både brunt og sort, men de blir fort skitne.

Jeg prøver å venne meg av med svart, så da går de en del i brunt om dagen :D

Har mest lyst på lysebrune (karamell), men det var dette med å mixe og matche. Hva har jeg av farger fra før?, blir spørsmålet.

Ved nærmere ettersyn, ser jeg at det må iverksettes et større krisetiltak ifht høstgarderoben, da mye gikk i flyttesøpla i sommer..

Dette blir dyrt! Ai, ai, ai...

*glede seg*

Skrevet

Jeg hadde gått for brune. :-)

Det blir nok brune, ja. Og så kanskje et par svarte neste måned..?

:)

Skrevet

Det blir nok brune, ja. Og så kanskje et par svarte neste måned..?

:)

Ja, eller gjør som meg.. Jeg kjøpte meg et par brune som var ganske dyre. Også kjøpte jeg noen billige svarte på Din Sko. :-)

Skrevet

Ja, eller gjør som meg.. Jeg kjøpte meg et par brune som var ganske dyre. Også kjøpte jeg noen billige svarte på Din Sko. :-)

Ja, jeg handler ofte på Din Sko, selv om skoene ofte er både vonde å gå i :(

Skrevet

Brune ville jeg nok valgt.

Ååå jeg har også kjempelyst på støvletter...sånne lysbrune. Men jeg er sær på hæl og form ellers, og kommer nok til å lete en stund før jeg finner akkurat de jeg vil ha.

Det må være litt hæl, og ikke veldig rund tå - det er ikke noe fint syns jeg. Nå er det mange lekre, men det er ofte for må hæler på dem syns jeg.

Hm, høsten er lang, jeg finner nok noe etterhvert vil jeg tro, hehe.

Gjest mummikusine
Skrevet

både vonde å gå i? hehe

Skrevet

både vonde å gå i? hehe

hehehe..

både dårlig kvalitet og vonde å gå i skulle det vara ja!

Tjihi!

Jai snakka god norsk!

Skrevet

Brune ville jeg nok valgt.

Ååå jeg har også kjempelyst på støvletter...sånne lysbrune. Men jeg er sær på hæl og form ellers, og kommer nok til å lete en stund før jeg finner akkurat de jeg vil ha.

Det må være litt hæl, og ikke veldig rund tå - det er ikke noe fint syns jeg. Nå er det mange lekre, men det er ofte for må hæler på dem syns jeg.

Hm, høsten er lang, jeg finner nok noe etterhvert vil jeg tro, hehe.

Ja har kjøpt meg slike du beskriver på Bianco. 1200,- De er kjempefine. Litt i høyeste laget helen, men det er lekkert da :o)))

Løp og kjøp. BARE MÅ HA BRUNE I ÅR FOR Å FÅ VÆRE MED I GJENGEN ;O)

Skrevet

hehehe..

både dårlig kvalitet og vonde å gå i skulle det vara ja!

Tjihi!

Jai snakka god norsk!

Enig! Kjøpte et par sko der forleden dag og jeg skjønner ikke hvorfor, jeg er aldri fornøyd med det jeg kjøper der. De må ha en leverandør som spesialiserer seg på harde og vonde sko...

Skrevet

Man må jo bare ha et par brune og et par svarte i garderoben. Gjerne et par røde og grønne også spør du meg.

God tur på shopping.:-)

Skrevet

Jeg kjøper ikke så mye der, men støvlettene jeg kjøpte var utrolig myke i skinnet og veldig gode å gå i. :-)

Skrevet

Enig! Kjøpte et par sko der forleden dag og jeg skjønner ikke hvorfor, jeg er aldri fornøyd med det jeg kjøper der. De må ha en leverandør som spesialiserer seg på harde og vonde sko...

Og så er de sikkert styrtrike, - de bokstavlig talt skor seg på sånne som oss, som prøver å spare noen kroner på å kjøpe vonde sko - vær du sikker på at selv går de bare i designersko...!

Hehehe.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...