Gå til innhold

Tørre prystvorter

Anbefalte innlegg

Hei!

Så prøver vi her da.... Prøvde å få svar på spørsmålet mitt under gravid, da jeg lurte på om dette er ett av symtomene, men fikk ikke svar. Prøver nemlig på å bli gravid.

Det har seg sånn at jeg har i det siste hatt forferdelig kløe på den ene brystvorten. Jeg flasser, og i morges oppdaget jeg en sprikk hvor det har kommet blod ut fra. Dette er veldig ubehgelig... og jeg er redd for at det kan bli betennelse.

Hva kan dette komme av? Kan det være et tegn på at jeg kan være gravid? Eller er det en form for utslett? Har allergi, så utslett er jo ikke et ukjent fenomen for meg.... men DER har jeg aldri hatt det før. Og er det noe jeg kan få kjøpt og få smørt på for å lindre kløen

Håper på snarlig svar.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/1993-t%C3%B8rre-prystvorter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Jan Petter Høeg,allmenlege

Kjære -sss.

Dette er nok ikke noe sikkert tegn på at du er gravid,men vil mest sannsynlig kunne være en form for eksem,evt.allergisk betinget siden du har kjent allergi.Det er ellers ikke et helt uvanlig sted å få slike plager på.

Jeg ville primært forsøke med en uparfymert fuktighetskrem, men hvis dette ikke hjelper må legen få se på det.

Informasjon via Internett erstatter ikke en legekonsultasjon. For en sikker

vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet bør du derfor rådføre deg

med legen din.

Vennlig hilsen Jan Petter Høeg,allmenlege

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/1993-t%C3%B8rre-prystvorter/#findComment-7274
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...