Gå til innhold

Går dere på kurs??

Anbefalte innlegg

Gjest sommerfugl i dag
Skrevet

Jeg har lyst til å melde meg på et kurs,men er ikke sikker på hvilken enda. Hva går dere på??

Det er jo så mange å velge mellom, men jeg jobber turnus så det er ikke lett å gå på en kurs en fast dag i uka.

Skrevet

Jeg gjør ikke det, men har store planer. Yoga, salsa, jegerprøven og dykkersertifikat er det som står på planen. Når jeg får tid. Og råd...

Skrevet

Hva med nettbaserte kurs, slik at du kan jobbe med det når det passer inn ift. turnusen din?

Gjest sommerfugl i dag
Skrevet

Hva med nettbaserte kurs, slik at du kan jobbe med det når det passer inn ift. turnusen din?

Nei, da kan jeg like så godt kjøpe bøker og lese/øve til dette kurset selv. Halve poenget er jo å komme seg ut da.

Skrevet

Vi har en del intern opplæring i bedriften akkurat nå; det kan vel kalles kurs. Og så blir det 30-50 timer ekstra å jobbe i måneden. Så noe overskudd/tid til andre kurs er det smått med for tiden. Men alt har en overgang (som han sa reven da han ble flådd), senere blir det vel bare enda verre...

Rekker litt avslapning her noen kvelder!

Skrevet

Jeg gjør ikke det, men har store planer. Yoga, salsa, jegerprøven og dykkersertifikat er det som står på planen. Når jeg får tid. Og råd...

salsakurs...kjempegøy!=)

Gjest helgekurs
Skrevet

Pga småbarn ønsker jeg ikke binde meg til en fast dag i uka på kurs, men det har hendt jeg har tatt et helgekurs (feks dansekurs som går 4 timer lør og det samme på søndag). Da må jeg ha barnevakt selvsagt.

Skrevet

Jeg og kjæresten min har meldt oss på salsakurs. Kjempegøy!!!! Og kjæreten min er kjempeflink!!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...