Gå til innhold

Er aldersforskjellen for stor?

Anbefalte innlegg

Jeg har møtt en fantastisk jente på 17 år. Jeg er 4år og 3mnd eldre enn henne. Dvs Jeg er netopp blitt 22, og hun blir snart 18. Jeg har kjent henne i snart 3 mnd nå, og er veldig forelsket. Vi har like interesser, og kan snakke om det meste. Problemet er at enkelte, blant annet søsteren min, mener aldersforskjellen er alt for stor. Jeg synes ikke det, men tar jeg feil? Jeg kunne vel lett ha funnet noen litt eldre, men det er leeeeeenge mellom hver gang jeg treffer noen så fantastisk som henne... Hva skal jeg gjøre? Er det på grensen til barnerov?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/199341-er-aldersforskjellen-for-stor/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette er da ikke noen aldersforskjell å snakke om. Når dere er så unge som dere er, så vil selvsagt 4 år være større forskjell enn om dere f.eks var 30 og 34. Dette har med modenhet å gjøre.

Men hvis dere trives i hverandres selskap og vil bli kjærester, hvorfor da høre på andre?

Hvor gammel er søsteren din da? Hun høres i alle fall yngre ut enn hva du er. Derfor vil hun kanskje mene at gutter på din alder er "gamle".

Nei, dette kan du bare satse på:-)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...