Gå til innhold

nå gir jeg opp!!!!

Anbefalte innlegg

Gjest åhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
Skrevet

Jeg har prøvd å ha sex annenhver dag nå. Ikke for ofte og ikke for lite. Jeg har vært inne i min mest fruktpare periode, og så finner jeg ut at gubben har runket (grrrrrrrrrr) når jeg ikke har vært der. klsdafjaioøearhfioåagjæag

Skrevet

Det gjør ingenting at han har runket, spermen blir ikke brukt opp sånn som man trodde før. (Hvis han ikke har dårlig kvalitet da...)

Dessuten blir det iallefall ikkeno baby av å gi opp. ;) Slapp heller litt av, ikke tenk på når dere har sex, men kos dere med det.

Gjest åhhhhhhhhhhhhhhhhhh
Skrevet

Det gjør ingenting at han har runket, spermen blir ikke brukt opp sånn som man trodde før. (Hvis han ikke har dårlig kvalitet da...)

Dessuten blir det iallefall ikkeno baby av å gi opp. ;) Slapp heller litt av, ikke tenk på når dere har sex, men kos dere med det.

Vi har fantastisk sex når vi har. Blir bare så oppgitt. Han lovde at han skulle "rope" på meg hvis han ble kåt, noe han ikke har gjort. Så mye betydde det.

huuuuuulk

Gjest KariKruskakli
Skrevet

He he he, unnskyld at jeg ler, men du var bare litt morsom;)

Dessuten forstår jeg deg. Har jo vært der en gang.

Tenk å kaste bort sæd på denne da.

Gjest åhhhhhhhhhhhhhhhh
Skrevet

He he he, unnskyld at jeg ler, men du var bare litt morsom;)

Dessuten forstår jeg deg. Har jo vært der en gang.

Tenk å kaste bort sæd på denne da.

Ja, kaste sæden ut i løse luften!

Det er til å grine av!!

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Ja, kaste sæden ut i løse luften!

Det er til å grine av!!

Barnemishandling spør du meg.

Sprute unger i luften på den måten;) Det går bare ikke an.

Gjest åhhhhhhhhhhhhhh
Skrevet

Barnemishandling spør du meg.

Sprute unger i luften på den måten;) Det går bare ikke an.

haha, snakk om å drepe enhver sexlyst med en slik tankegang:). Se på sæden som unger:))

Skrevet

Han syntes vel det ble litt mye stress å ha samleie hver eneste gang han hadde en smule sexlyst, så han ville heller ta saken i egne hender.

Slapp av, ikke gråt over spilt sæd ;) Lagret blir ikke tomt. Bare fordi noen påstår det er bedre å ha utløsning annenhver dag, enn hver dag, så har det nok ikke den heeeeelt store forskjellen. Og om du skal fly i taket på grunn av noe sånt som dette, så tror jeg prøveperioden blir uendelig lang for mannen din.

Gjest åhhhhhhhhhhhhhhh
Skrevet

Han syntes vel det ble litt mye stress å ha samleie hver eneste gang han hadde en smule sexlyst, så han ville heller ta saken i egne hender.

Slapp av, ikke gråt over spilt sæd ;) Lagret blir ikke tomt. Bare fordi noen påstår det er bedre å ha utløsning annenhver dag, enn hver dag, så har det nok ikke den heeeeelt store forskjellen. Og om du skal fly i taket på grunn av noe sånt som dette, så tror jeg prøveperioden blir uendelig lang for mannen din.

"Slapp av, ikke gråt over spilt sæd "

hihi

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...