Gå til innhold

Hva husker du fra 80-talls tiden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

haydom?

Det er et flott u-hjelps konsept som jeg selvfølgelig støtter, men orker ikke disse halleluja møtene, så de hopper jeg over:-)

Fortsetter under...

• Svar 191
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• sheba

18

• amber sun

15

• Osiris

15

• ShitDiddelyDo

11

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

et sykehus/tannlegesenter i afrika en plass:-) må rystende avsløre at jeg ikke har møtt opp på et eneste møte, men føler meg bare ikke hjemme i hallelujarop og lignende:-)

Ikke engang for morten harket skyld altså ;o)

Egentlig skjønner jeg det innmari godt da :o)

Skrevet

Ikke engang for morten harket skyld altså ;o)

Egentlig skjønner jeg det innmari godt da :o)

Har aldrig likt ham på den måten, hehehe ærlig talt!! han er familie:-) men nei, jeg går ikke på møter, snakket med ham i sommmer ved badeplassen, da var det 3 år siden sist:-)

Skrevet

Pulsvanter, poco loco-genser, permanentet, tupert, stripet hår, leggvarmere, discobelte, mishandlet 501, angoragenser, vonde sko og mye frysing.

Etter å ha vært ungdom på 80-tallet, har jeg mistet all rett, for all fremtid, til å si noe negativt om hvordan ungdom kler seg! Får frysninger av uttykket "mix and match", er nok ødelagt for alltid ;-)

Skrevet

Nino var på Super Channel, var han ikke?

Jupp, det stemmer!

Skrevet

Jupp, det stemmer!

Åh, som jeg slukte hans sendinger!

;o)

Annonse

Skrevet

Pulsvanter, poco loco-genser, permanentet, tupert, stripet hår, leggvarmere, discobelte, mishandlet 501, angoragenser, vonde sko og mye frysing.

Etter å ha vært ungdom på 80-tallet, har jeg mistet all rett, for all fremtid, til å si noe negativt om hvordan ungdom kler seg! Får frysninger av uttykket "mix and match", er nok ødelagt for alltid ;-)

*lol* jeg bruker pulsvanter enda jeg!

Skrevet

*lol* jeg bruker pulsvanter enda jeg!

Sikkert praktisk, så det i butikkene forrige vinter. Men jeg er så vaksinert at jeg blir flau bare av synet ;-)

Skrevet

Jeg husker best; Wham, Levis 501 oppbrettet med platbinders nederst, pastell fargede Millet jakker, Ball genserer, tennis sokker og seilersko!!

*urk**

Skrevet

Jeg gikk fra hippie-light til svartkledd rocker og hadde ingen befatning med pastell-helvetet som rådet på 80-tallet.

Det jeg definitivt husker best, er alle konsertene, alle platene, alle øllene, alle festene, alle kafekveldene - kjæresten og jeg + en diger bekjentskapskrets av likesinnede.

80-tallet var rock, nyveiv og world-music for meg. Vi levde og åndet for musikk.

Skrevet

Jeg hadde dianafrisyre. Hjelp, det hadde jeg glemt og eldstemann var baby.

Det hadde jeg også, klippet meg samme dag som de giftet seg, før det hadde jeg hår nedenfor rumpen og hadde aldri vært hos frisøren.

Gjest svaksterk
Skrevet

Hva het det parfymemerket alle skulle ha, var det date??? Noen som husker? JEg likte rød date best husker jeg, og da den gikk ut av produksjon trålet jeg alle butikker som var etter akkurat den, hadde et lite lager :-o

Starlet :)))

Vikingstøvler med brett :-) Hvite.

Steinvaskede klær:o Grusomt.

Plastøredobber.

Kort hår oppå, langt bak :o Jenteversjonen av hokeysveis.

Og så var det en stor tyggegummi,med rosa papir rundt og grønn skrift, husker heller ikke hva den het? Noen som husker?

Store dressjakker og pepitarutete bukser med strikk under :-o Store belter.

Morsomt, men hvis man går på h og m i carl johan nå, finner man igjen masse av de glorete klærne, det er in igjen ;-)

Skrevet

Hva het det parfymemerket alle skulle ha, var det date??? Noen som husker? JEg likte rød date best husker jeg, og da den gikk ut av produksjon trålet jeg alle butikker som var etter akkurat den, hadde et lite lager :-o

Plastøredobber.

Og så var det en stor tyggegummi,med rosa papir rundt og grønn skrift, husker heller ikke hva den het? Noen som husker?

Morsomt, men hvis man går på h og m i carl johan nå, finner man igjen masse av de glorete klærne, det er in igjen ;-)

"Og så var det en stor tyggegummi,med rosa papir rundt og grønn skrift, husker heller ikke hva den het? Noen som husker? "

Kan det være Sweetmint?

Annonse

Skrevet

Plastøredobber.

hehe, ja... Støvlene _måtte_ være nedbretta...:)

Skrevet

Jeg drømte at jeg besvimte en gang. Så kom Morten Harket og redda meg.*Flau*

Jeg var nok litt rar.Jeg hadde stor plakat (Bryluppsbilde) av Anita Skorgan og Jan Teigen på rommet mitt. Venninna mi synes ihvertfall jeg var rar da. Hun ler av det enda.

Men jeg synes Anita var så pen og ville gjerne ligne på henne.

hehe, ja, Morten Harket...

Min gjenganger dagdrøm var at jeg lå på sykehuset og fikk besøk av kjæresten min: Morten Harket - med medbragte blomster til meg!

Det skal sies at jeg forstår at jeg likte fyren. Han holder seg forbausende godt!

Skrevet

Jeg husker The Shining, haisommer(som vi aldri ble lei, selv om den kom på midten av syttitallet...), Imperiet, Marillion, Nick Cave, svarte klær og MYE sminke. Ja, og så alt det pastellfarga såklart. Pusegensere, Det Nye og Søren superstar. Ble det noen gang avslørt hvem han var?

Skrevet

Rob Lowe. Politiskolen (filmen). Top Gun og Tom Cruise.

Hårbøylen.

Husker av en aller annen grunn veldig godt hvor altfor stor dongerijakka var til min spinkle kropp... Steinvaskede dongeribukser.

Bobby Sox.

Hubba Bubba. Den rosa.

Ekspeditrisen på den nye matbutikken - som fortsatt jobber der og ikke aner at jeg var forelska i henne som 10-åring :)))

Husker også disse amerikanske baseball-skoene, som er så hippe nå, blant de hippe...

Kassetter som ble slitt fordi man spilte dem så mye.

Skrevet

hva var det?

Godteripose!!

Den utviklet seg og fikk kompis poser som kjempepose og gigantpose før alle sammen plutselig forsvant.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...