Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg debuterte sexsuelt med min partner for snart 1 år siden og jeg var hans første og han min første. etter noen mnd begynte jeg med p-piller. Og ved første samleie da så merka jeg en råtten fiskelukt og det klødde litt og svei litt. Jeg tenkte at dette var sopp så jeg kjøpte Canesten stikkpiller. Jeg tenkte aldri noe mer over dette... jeg fikk tilbake denne fiskelukta med gjevne mellomrom etter sex og brukte hver gang Canesten. Jeg syntes det hjalp litt... men nå har det blitt helt forferdelig. Det lukter råtten fisk etter hver gang jeg har sex... har funnet ut at det må være noe annet enn sopp. Var hos legen min og oppga symptomene jeg har... hadde ingen undersøkelse av underlivet siden jeg hadde det et par uke føre og da hadde glemt alt dette og da fant ikke legen noe galt. fikk medisinen Flagyl tabletter til behandling av meg og typen min. Hun trodde det var Trichomonas vaginalis. Men det lukter fortsatt fisk etter samleie... Jeg har brukt litt melkesyrekapsler i skjeden den siste uka for å kanskje rette opp litt der... Dette begynner å bli forferdelig plagsomt og ødeleggende for sexlivet våres. Før fikk jeg denne fiskelukta etter at jeg hadde hatt mensen og hadde sex i dagene etter det... men nå får jeg det hele tiden. Jeg har ikke turt å fortelle legen min at jeg har hatt disse plagene i 1år... Legen sa at jeg kanskje burde testes for Klamydia... men kan jeg ha fått det siden jeg ikke har andre partnere enn kjæresten min og han ikke er utro? Det begynner å gå veldig innpå meg dette her... så jeg håper at jeg snart blir frisk igjen. Og hvordan skal egentlig utfloden se ut? jeg har alltid hatt knallgul utflod.. men når jeg tok medisinen jeg fikk av legen så ble den helt hvit... og typen sa at like etterpå så smakte det ikke noenting av skjeden min imotsettning til før... da skal det vist ha vært helt forferdelig der, men nå er jeg vist tilbake der jeg var før behandlinga.. Jeg kan ikke la typen min komme inne i meg for når jeg får sperm inni der så kommer lukta med en gang... har begynt å tenke på om det kan være noe i spermen hans jeg ikke tåler... eller at det er noe han har spist som kommer over i spermen og jeg ikke tåler det. Jeg har åsså hatt urinvegsinnfeksjon hele tiden mens dette har pågått. så jeg har tatt veldig mye medisiner for å bli kvitt infeksjonene. kan urinvegsinfeksjon og denne fiskelukta ha noe sammenheng? Finnes det noe annet enn melkesyrekapsler som kan hjelpe meg som finnes reseptfritt? jeg har gått så mye til legen i det siste at det begynner å bli ganske flaut å spørre sjefen min om å få fri til det hver gang.. han må jo begynne å lure hva som feiler meg. og jeg føler meg som en hypokonder fordi det hele tiden er noe som er galt med underlivet mitt. jeg er jo ikke hypokonder!! Håper noen kan hjelpe meg og gi meg noen gode råd. Jeg er forresten barbert nedentil, men jeg tror ikke at det har noe å si... plagene begynte før jeg tok vekk håra.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/19940-fiskelukt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Stakkars deg dette hørtes ille ut!!

Har selv hatt denne plagen en gang for mange år siden. da ble både jeg og kjæresten min satt på en ukes tablettkur og siden har jeg ikke hatt det!

De har visst gått vekk fra å behandle annet enn kvinnen nå, men kanskje det kunne være en ide å behandle/undersøke ham også.

Kanskje dere smitter hverandre frem og tilbake??

Det er vel mest vanlig å gi flagyl mot dette men vet om fler som får tilbakefall.

Ville foreslå for deg å prøve noe alternativt. gå til homeøpat f.eks.

Så slipper du å ta alle disse "hestekurene" som i det lange løp ikke er bra for kroppen og som kanskje ikke virker heller.

Hvis du er plaget av urinveisinfeksjon vil jeg foreslå å ta tranebær. Fås kjøpt på helsekost å heter CranActin. Det virker kjempebra på meg når symptomene melder seg. (Uvacin på apotek er også veldig bra)

PS. Sikkert ikke dumt å sjekke seg for andre infeksjoner også i tilfelle det kan være sammensatte årsaker til problemene dine.

Lykke til

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/19940-fiskelukt/#findComment-87374
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...