Gå til innhold

Dagens filosofiske spørsmål

Anbefalte innlegg

Det er jo en grei og enkel forklaring. Takk.

(He, he, - synes jeg ser rosene stå der i floa..., beklager skriveleifen!)

Hehe, tenk å drive sånn vranglære.

Ei venninne av meg ble voksen før hun skjønte teksten i sangen "jeg vil bygge meg en gård, med en hage utenfor".

Hun hadde hele oppveksten trodd at det var "..med en hage uten får". ;oD

Fortsetter under...

Ei venninne av meg ble voksen før hun skjønte teksten i sangen "jeg vil bygge meg en gård, med en hage utenfor".

*LOL*

Annonse

Snakker du om meg her eller??? Jeg trodde det! Og derfor skjønte jeg heller aldri avslutningen "lam og sauer baak et gjerde". Hallo? Han vil ikke ha får, men sau er ok liksom? Stakkars, han visste vel ikke at det betød det samme- tenkte jeg da....

Hehe, slike ting er morsomt:)

Søsteren min sa målkåpe til morgenkåpe (vi sier mår`n-kåpe på dialekt) frem til hun var 14-15 år :)

Selv skjønte jeg ikke et par sanger da jeg var lita.

F.eks Nøtteliten sier: "mamma du må gå"...

og "Jeg tror du står og sover og ikke passer på min venn.." (jeg trodde den ene var barnevakt for vennen til den andre eller noe slik, men så kom jo resten der han sier "...sover eller våken så passer jeg på deg".

Hehe, slike ting er morsomt:)

Søsteren min sa målkåpe til morgenkåpe (vi sier mår`n-kåpe på dialekt) frem til hun var 14-15 år :)

Selv skjønte jeg ikke et par sanger da jeg var lita.

F.eks Nøtteliten sier: "mamma du må gå"...

og "Jeg tror du står og sover og ikke passer på min venn.." (jeg trodde den ene var barnevakt for vennen til den andre eller noe slik, men så kom jo resten der han sier "...sover eller våken så passer jeg på deg".

Åh, ja, men akkurat de to der er jo svært uklare også, da! Jeg hadde også den Nøtteliten-misforståelsen. ;o)

Snakker du om meg her eller??? Jeg trodde det! Og derfor skjønte jeg heller aldri avslutningen "lam og sauer baak et gjerde". Hallo? Han vil ikke ha får, men sau er ok liksom? Stakkars, han visste vel ikke at det betød det samme- tenkte jeg da....

Oi, enten er det en utbredt misforståelse - eller så kjenner vi hverandre. Spennende!

*lager skummel lyd*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...