Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!

Hvor lang tid har det tatt dere å bli gravid? Kan det være så vanskelig da....snufs.

Føler alle rundt meg greier det på første forsøk :( vi har prøvd aktivt i 3 mnd, men jeg har vært uten p-ring i over ett år...er det noe galt med oss? Vet at det skal gå ett år før man kan oppsøke lege...har dere noen tips som kan gjøre meg raskere gravid? Kjerringråd mottas med takk!!! :) klem fra sissi24

Fortsetter under...

Gjest mirakel*2?

http://www.pbs.org/wgbh/nova/miracle/program.html#

Se denne filmen. Den er kjempefin. Når du ser den så skjønner du hvor mye som må klaffe før en blir gravid. Det er en fødsel på slutten som er kjemperørende å se:)

Heisann!Kjenner meg igjen i din situasjon....Sluttet med pillen i august04 og med stor tro på at d skulle klaffe i en av de tre første mnd, men nei da.Venninnen min sluttet samtidig med meg og ble gravid noen mnd etterpå, og jeg er fortsatt ikke gravid!Men,men nå tenker jeg ikke så mye på d lenger, klart at tanken streifer meg av og til, men da tenker jeg at jeg har større og større sjanse for hver mnd som går! Man må jo se det positive i det:)Vi får krysse fingrene og håpe på at det skjer noe snart:-)

Heisann!Kjenner meg igjen i din situasjon....Sluttet med pillen i august04 og med stor tro på at d skulle klaffe i en av de tre første mnd, men nei da.Venninnen min sluttet samtidig med meg og ble gravid noen mnd etterpå, og jeg er fortsatt ikke gravid!Men,men nå tenker jeg ikke så mye på d lenger, klart at tanken streifer meg av og til, men da tenker jeg at jeg har større og større sjanse for hver mnd som går! Man må jo se det positive i det:)Vi får krysse fingrene og håpe på at det skjer noe snart:-)

Du har ikke vært hos lege?

Løp til lege allerede etter fem mnd med uregelmessige sykluser. Glad er jeg for det nå.

Dere har jo passert et års prøving nå, som er den vanlige grensen for utredning.

Her tok det 6-7 mnd etter at vi startet prøvingen... P-pillene ble droppet noen måneder før det igjen.

Jeg vet hvordan det er å ville bli gravid, men du må nesten bare smøre deg med tålmodighet...

Hos oss klaffet det den mnd jeg nesten hadde begynt å gi opp, og ikke tenkte særlig på det. Det KAN være tilfeldig, men...

Annonse

Gjest Dolly25 (12+3)

Tok 6-7 mndr for oss å bli gravide.På slutten hadde jeg mer eller mindre gitt opp håpet,så da begynte jeg å feste litt og gjøre andre ting jeg hadde lyst til uten å tenke på å bli gravid.Da jeg hadde jeg minst trodde det var jeg gravid.Da fant jeg ut at man må bare roe seg ned å prøve å tenke på noe annet;vet det er vanskelig.

Lykke til!!

http://www.pbs.org/wgbh/nova/miracle/program.html#

Se denne filmen. Den er kjempefin. Når du ser den så skjønner du hvor mye som må klaffe før en blir gravid. Det er en fødsel på slutten som er kjemperørende å se:)

Tusen takk for tips!

Kjempemoro å se disse klippene. Må vel bare smøre seg med tålmod, og la naturen bestemme når ting skal skje :)

Løp til lege allerede etter fem mnd med uregelmessige sykluser. Glad er jeg for det nå.

Dere har jo passert et års prøving nå, som er den vanlige grensen for utredning.

Nei, har ikke vært hos lege.Tenkte å ta det som det kommer:)Men hadde jo ikke trodd det skulle ta så lang tid som det har gjort da

Nei, har ikke vært hos lege.Tenkte å ta det som det kommer:)Men hadde jo ikke trodd det skulle ta så lang tid som det har gjort da

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...