annegunn Skrevet 22. september 2005 Skrevet 22. september 2005 Jo, men du kunne jo ha hatt en ekstra dårlig (kvalm) dag... Forsåvidt. Men jeg var helt fin til jeg kjente fiskelukta. 0 Siter
Gjest lurulf Skrevet 22. september 2005 Skrevet 22. september 2005 Forsåvidt. Men jeg var helt fin til jeg kjente fiskelukta. Da er det nok like greit å stå over den menyen en stund. By på pizza da 0 Siter
annegunn Skrevet 22. september 2005 Skrevet 22. september 2005 Da er det nok like greit å stå over den menyen en stund. By på pizza da Det var en bedre ide 0 Siter
Gjest lurulf Skrevet 22. september 2005 Skrevet 22. september 2005 Det var en bedre ide Ganske smart av meg, så kan jeg få en second opinion om pizzaen din før jeg får den servert selv! Må jo forsikre meg om at den er verdt vindusvasken 0 Siter
annegunn Skrevet 22. september 2005 Skrevet 22. september 2005 Da er det nok like greit å stå over den menyen en stund. By på pizza da Nei vent litt - er det ikke en annen jeg har lovet min fabelaktige pizza, tro? 0 Siter
annegunn Skrevet 22. september 2005 Skrevet 22. september 2005 Ganske smart av meg, så kan jeg få en second opinion om pizzaen din før jeg får den servert selv! Må jo forsikre meg om at den er verdt vindusvasken Skulle ikke du ha pasta da? *klør meg i hue* 0 Siter
Gjest lurulf Skrevet 22. september 2005 Skrevet 22. september 2005 Skulle ikke du ha pasta da? *klør meg i hue* Var det det vi endte opp med? Jeg som ikke kan skylde på tidlig ammetåke engang... Men gjerne det: Pizza først, og så pasta sammen med vinduene. Høres det ok ut for kokken? 0 Siter
annegunn Skrevet 22. september 2005 Skrevet 22. september 2005 Var det det vi endte opp med? Jeg som ikke kan skylde på tidlig ammetåke engang... Men gjerne det: Pizza først, og så pasta sammen med vinduene. Høres det ok ut for kokken? Bare jeg slipper å lage maten, så. Zombie er det man er. Ikke i noen pre-ammetåke... 0 Siter
Gjest lurulf Skrevet 22. september 2005 Skrevet 22. september 2005 Bare jeg slipper å lage maten, så. Zombie er det man er. Ikke i noen pre-ammetåke... Da høres det tryggest ut med noen annen på kjøkkenet! 0 Siter
annegunn Skrevet 22. september 2005 Skrevet 22. september 2005 Bare jeg slipper å lage maten, så. Zombie er det man er. Ikke i noen pre-ammetåke... Så gubben lager pizza mens vi skravler? Høres ut som en god plan. Nå skal jeg forflytte meg og se om gubben husker hva slags middag jeg bestilte i går. 0 Siter
annegunn Skrevet 22. september 2005 Skrevet 22. september 2005 Da høres det tryggest ut med noen annen på kjøkkenet! Så zombie at jeg ikke får svarene på rett plass engang... *sukker tungt* 0 Siter
Gjest lurulf Skrevet 22. september 2005 Skrevet 22. september 2005 Så gubben lager pizza mens vi skravler? Høres ut som en god plan. Nå skal jeg forflytte meg og se om gubben husker hva slags middag jeg bestilte i går. Nå fannt jeg svaret ditt Jeg leste bare på "svar til meg" så jeg overså det først. Men mannen din må gjerne være pizzabaker mens vi koser oss! 0 Siter
Ugga Bugga Skrevet 22. september 2005 Skrevet 22. september 2005 Jeg irriterer meg ikke så mye over sånt. 0 Siter
annegunn Skrevet 22. september 2005 Skrevet 22. september 2005 Nå fannt jeg svaret ditt Jeg leste bare på "svar til meg" så jeg overså det først. Men mannen din må gjerne være pizzabaker mens vi koser oss! Han husket middagsbestillingen *gleder meg* 0 Siter
Gjest lurulf Skrevet 22. september 2005 Skrevet 22. september 2005 Han husket middagsbestillingen *gleder meg* Du må hilse han og si at han har gått glipp av en nydelig fårikålmiddag her Så skal jeg se om ikke Ole Lukkøye vikaren kan sveve utenfor hos deg noen timer i natt 0 Siter
annegunn Skrevet 22. september 2005 Skrevet 22. september 2005 Du må hilse han og si at han har gått glipp av en nydelig fårikålmiddag her Så skal jeg se om ikke Ole Lukkøye vikaren kan sveve utenfor hos deg noen timer i natt Å, det kan jeg virkelig trenge nå.... Er han flink? Hun? 0 Siter
Gjest lurulf Skrevet 22. september 2005 Skrevet 22. september 2005 Å, det kan jeg virkelig trenge nå.... Er han flink? Hun? Hun er veldig flink Men hun håper at Ole Lukkøye selv kan ta over snart, det skorter på nattesøvnen til vikaren også på denne måten 0 Siter
annegunn Skrevet 22. september 2005 Skrevet 22. september 2005 Hun er veldig flink Men hun håper at Ole Lukkøye selv kan ta over snart, det skorter på nattesøvnen til vikaren også på denne måten Det ble kanskje litt litt søvn på henne også i natt? Tacopizza er en vinner. og da snakker jeg ikke om grandis. 0 Siter
Gjest lurulf Skrevet 22. september 2005 Skrevet 22. september 2005 Det ble kanskje litt litt søvn på henne også i natt? Tacopizza er en vinner. og da snakker jeg ikke om grandis. Alt for lite søvn. Så det blir nok tidlig i køya i kveld. 0 Siter
Gimmick Skrevet 22. september 2005 Skrevet 22. september 2005 *kremt* jeg har og sånne lister!! Æsj.. stått halvannet år nå.. hehe:) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.