Gå til innhold

Herlige platecovere!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Herlig! Til å le seg ihjel av! Synd det ikke lages slike cover lengre. :o)

Skrevet

Herlig! Til å le seg ihjel av! Synd det ikke lages slike cover lengre. :o)

Av en eller annen grunn tror jeg jeg holder en knapp på Alice Blabla-sen som synger med mor og far! *lol* En slager!!!

Skrevet

Av en eller annen grunn tror jeg jeg holder en knapp på Alice Blabla-sen som synger med mor og far! *lol* En slager!!!

Min favoritt var "The Richie family" - snæksi gjeng du! ;o)

Skrevet

Christian Crusaders osv var heller ikke så dumme, hahahahaha!!!

Skrevet

Utrolig mye fantastisk bra der, ja :-)

".........................................."

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

*Hulker høyt* Har ønsket meg platespiller i mange år jeg, men den havner visst aldri øverst på prioriteringslista.

Hvis du har vinyl, men mangler spiller har Ljudia (og sikkert Clas Ohlson)en Lenko, til under tusenlappen.

Den har til og med innebygget den dingsten, (RIAA) som mangler i moderne forsterkere.

Det er bare å plugge inn og spille.

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Nei - jeg har ikke engang min gamle, billige drittplatespiller lengre *sukk*.

"..........................................."

Jeg har faktisk kjøpt ny, for ca. tre år siden.

Skrevet

Hvis du har vinyl, men mangler spiller har Ljudia (og sikkert Clas Ohlson)en Lenko, til under tusenlappen.

Den har til og med innebygget den dingsten, (RIAA) som mangler i moderne forsterkere.

Det er bare å plugge inn og spille.

Min forsterker er rundt 20 år gammel... :o) Jeg elsker NAD'en min!

Har vinyl ja, ca. 65 LP og minst like mange SP. Muligens er det kanskje et par EP'er der og.

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Min forsterker er rundt 20 år gammel... :o) Jeg elsker NAD'en min!

Har vinyl ja, ca. 65 LP og minst like mange SP. Muligens er det kanskje et par EP'er der og.

Den har sikkert platespillerinngang ("MM") Phono.

Skrevet

Den har sikkert platespillerinngang ("MM") Phono.

Jepp, eget tuner-valg på fronten (såvidt jeg husker var det platespillerinngangen?). Hva skjer da om jeg kjøper en platespiller med den greia du snakker om?

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Jepp, eget tuner-valg på fronten (såvidt jeg husker var det platespillerinngangen?). Hva skjer da om jeg kjøper en platespiller med den greia du snakker om?

Da trenger du jo ingen RIAA, den er innebygget hvis du har phono-inngang.

Du kan selvsagt kjøpe Lencoen, men valger er fritt. Det eneste du må passe på er at du får med en MM-pickup (stift) og det har Lencoen.

Skrevet

Jeg har faktisk kjøpt ny, for ca. tre år siden.

Jeg har ikke nok vinyl til å rettferdiggjøre innkjøp av ny platespiller :-)

"........................................"

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Jeg har ikke nok vinyl til å rettferdiggjøre innkjøp av ny platespiller :-)

"........................................"

Grunnen til at jeg kjøpte ny var at guttene brukte min VPI: http://home.c2i.net/jantoresvart/turntables/hw19-4.gif

til skratsjing (husker ikke hva det heter)

Solgte den og kjøpte en som alle kunne leve med:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...