muriel Skrevet 22. september 2005 Skrevet 22. september 2005 Må jeg ha pass for å reise med ungene til Mallorca eller Gran Canaria? (Eller er det Schengen som gjelder?) 0 Siter
Lillemus Skrevet 22. september 2005 Skrevet 22. september 2005 Det er legitimasjonsplikt innenfor schengen vel, men den eneste gyldige legitimasjonen er visstnok pass. Jeg reiste fra Norge til Island og hjem igjen via Danmark i fjor uten pass, gikk helt fint det. ) Men jeg hadde ikke tatt sjansen på å reise lengre enn det nei. 0 Siter
muriel Skrevet 22. september 2005 Forfatter Skrevet 22. september 2005 Det er legitimasjonsplikt innenfor schengen vel, men den eneste gyldige legitimasjonen er visstnok pass. Jeg reiste fra Norge til Island og hjem igjen via Danmark i fjor uten pass, gikk helt fint det. ) Men jeg hadde ikke tatt sjansen på å reise lengre enn det nei. Gjelder det barna også? Har jo pass selv, men ungenes er gått ut... 0 Siter
Lillemus Skrevet 22. september 2005 Skrevet 22. september 2005 Gjelder det barna også? Har jo pass selv, men ungenes er gått ut... Barn skal ha eget pass ja. 0 Siter
Line Skrevet 26. september 2005 Skrevet 26. september 2005 Du må ha med pass, siden det er den eneste gyldige legitimasjonen deres der nede. Sånn bortsett fra det, så viser man ikke alltid passet når man skal gjennom tollen til Spania. Jeg har opplevd et par-tre ganger å gå rett gjennom. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.