cecily Skrevet 23. september 2005 Skrevet 23. september 2005 Nå har jeg endelig fått time til røntgen. Fikk beskjed om å ta miniklystér av alle ting. Grøss, hvordan tar jeg det da? Alt en må gjennom. 0 Siter
lisj pia Skrevet 23. september 2005 Skrevet 23. september 2005 Hei Et miniklyster er nesten det samme som vanlig klyster med det blir ikke ført helt opp i endetamen. Har tatt det selv og det er ikke noe ille. Ta det med ro. 0 Siter
cecily Skrevet 23. september 2005 Forfatter Skrevet 23. september 2005 Hei Et miniklyster er nesten det samme som vanlig klyster med det blir ikke ført helt opp i endetamen. Har tatt det selv og det er ikke noe ille. Ta det med ro. Kjøpes på apotek går jeg ut i fra? Miniklyx? Jeg synes å huske at jeg har vært med å sette det på en pasient en gang, aner ikke hvorfor jeg var med, men det tror jeg at jeg var. Det gleder jeg meg ikke til å kjøpe. Nesten like ille som da jeg var 18 år og måtte kjøpe tamponger og den eneste som satt i kassen var den dritlekre fyren. *rødme* Jeg kan jo late som om det er til bestemor da.. god idé! c",) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.