Gå til innhold

noen som vet....??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal i begravelse i dag, men nå ble vi usikker på hvor og når........

Jeg er på jobb nå så jeg kan ikke komme herfra for å kjøpe meg avis-om det kanskje står der...

Vet noen om det er mulighet å finne ut når det skjer i dag??

Hvor isåfall??

Skrevet

Ring nærmeste blomsterbutikk. De vet, for de må bringe blomster dit fra alle som har bestilt.

Skrevet

Ring nærmeste blomsterbutikk. De vet, for de må bringe blomster dit fra alle som har bestilt.

Seriøst??

Vel, Stavanger er en stor by med mangen blomsterbutikker-kan bli en lang ringerunde.. hehe,...

Skrevet

En venninne jobber på blomsterbutikk. Ok Stavanger har kanskje noen tusen flere innbyggere enn Tromsø.

Hun sier at de har full oversikt over begravelsene i byen. Det inngår i jobben å lese dødsannonsene for å finne ut hvem, når og hvor.

Mange pårørende ringer fra andre deler av landet for å få bårebukett eller lignende, og de har ikke alltid oversikt over hvor og når. Det er ikke så farlig sier de da på blomsterbutikken, for vi vet det, og skal ordne det for dere.

Skrevet

En venninne jobber på blomsterbutikk. Ok Stavanger har kanskje noen tusen flere innbyggere enn Tromsø.

Hun sier at de har full oversikt over begravelsene i byen. Det inngår i jobben å lese dødsannonsene for å finne ut hvem, når og hvor.

Mange pårørende ringer fra andre deler av landet for å få bårebukett eller lignende, og de har ikke alltid oversikt over hvor og når. Det er ikke så farlig sier de da på blomsterbutikken, for vi vet det, og skal ordne det for dere.

Hm, den skulle egentlig til luremus...

Skrevet

Nå har jeg ringt rundt til 3 forskjellige blomsterbutikker. og ingen av dem visste hvertfall...

Vel vel, vi trodde det va kl 13.00 så da kommer vi, kanskje i feil begravelse da- :o

Skrevet

Du kjenner vel flere som skal i denne bagravelsen? Kanskje du kan ringe noen og spørre?

Skrevet

Du kjenner vel flere som skal i denne bagravelsen? Kanskje du kan ringe noen og spørre?

Faktiskt ikke....

En gammal kamerat av meg og veninna mi, har igrunn ikke hatt kontakt med han på 2-3år

Han begynte å vanke i miljøene, og døde av overdose forrige lørdag....

Så faktiskt har jeg ikke tlfnr til andre som skal der... De skifter jo uansett tlfnr hele tiden....

lalala1365380457
Skrevet

jobbet i blomster butikk i trondheim frem til nå i høst. vil bare si at vi ikke har oversikt over hvor og når begravelser er, men bruker å være behjelpelig med å finne ut. for å finne det ut må vi ringe rundt til begravelsesbyråene, så du får prøve ett av de. I trondheim er det vel et nr vi også ringer til som har helhetsoversikt, regner med begravelsesbyrået på plassen du bor har nret til tilsvarende i din by (om dere har). Husker dessverre ikke hva det heter *nettoppvåkna&erskikkeligfjern*

lykke til, får håpe du finner ut av det!

Skrevet

Faktiskt ikke....

En gammal kamerat av meg og veninna mi, har igrunn ikke hatt kontakt med han på 2-3år

Så faktiskt har jeg ikke tlfnr til andre som skal der... De skifter jo uansett tlfnr hele tiden....

Nei da er det ikke så lett. Hva med å ringe kirken?

Uff så trist da, en gammel kamerat av meg døde også av overdose, verdens snilleste gutt, men desverre havnet han på feil plass her i livet.

Håper du finner ut når det skal være, det betyr nok mye for familien å se dere der.

Lykke til!

Skrevet

Faktiskt ikke....

Nå så jeg at du var usikker på hvor og. Hvis du vet hvilken avis dødsannonsen sto i, kan du jo prøve å ringe dem

Skrevet

Nei da er det ikke så lett. Hva med å ringe kirken?

Uff så trist da, en gammel kamerat av meg døde også av overdose, verdens snilleste gutt, men desverre havnet han på feil plass her i livet.

Håper du finner ut når det skal være, det betyr nok mye for familien å se dere der.

Lykke til!

Huff ja.... Har faktiskt 6stk jeg kjenner (kjente) som har dødd av OD de siste 4årene..... Tragiskt, som regel er det de snille som går også....

Og nå fant jeg ut når begravelsen var... Kl 11:30....Så vi kom oss ikke til kirka.. Triste greier...

Men takk til alle dere som prøvde å hjelpe :)

Skrevet

Ring til den avisa der du leste annonsen. De kan sjekke dødsannonsen for deg. For sent nå, men da vet du det til neste gang.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...