Gå til innhold

Hurra for Stoltenberg & co

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da blir jo situasjonen voldelig. Jeg hadde ringt politiet, men det er jo ikke en sak de kan prioritere akkurat. Og skrevet til avisene, noe de gjorde.

Men hadde de bare satt seg ved siden av, kunne jeg ikke gjort noen ting. Jeg mener det er horribelt.

Vel, vi reagerer alle forskjellig. Hvis noen hadde kuppet mine eiendeler, og neketet og gi slipp på dem, så hadde jeg ikke gitt meg. Men nå tror jeg nok de fleste ville flyttet seg hvis jeg forklarte dem at stolene og bordet var mine.

"............................................"

• Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

9

• mil1365380270

9

• Prozak

6

• morsan

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Det er jo noe som heter sedvane også. Det har vært tilfeller hvor folk har hatt tomt der hvor det i lang tid har vært vanlig å gå, og hvor retten har bestemt at de ikke kan nekte folk å fortsette å gå.

".........................................."

Da er det jo naturlig å gå der også - det bør jo være lov.

Skrevet

"Tipper rikingene(og da særlig de rike naboene til eiendommen) sitter å taster seg ihjel på å svare at det er unødig pengebruk! :) "

Hvorfor det ? Tror heller de gnir seg i hendene. Når får de solgt fluelorter av eiendommer til maaaaaaaange millioner !

Så kan de kjøpe seg noe mer usjenert på et mer usentralt sted til lavere pris.

Skrevet

Umiddelbart høres dette ut som en god ide. Allemannsretten i Norge er fine greier, og Oslo-borgerne trenger de badeplassene som er å få.

Om prisen er passe, aner jeg ikke.

God idé ? Stranden ligger visst inntil en nudiststand. Så da gleder vel nudistene i partiet ditt seg.

Skrevet

"Fjære har vi endelig nok av i dette landet."

Totalt sett, ja. Men det er ikke nødvendigvis fordelt etter folketetthet.

"..........................................."

Nei, det er kanskje behov...hva vet jeg.

Men å kjøpe 100 meter strand for 30 mill, riktignok med ei ubrukelig murrønne på kjøpet, er too much, synes jeg.

Jeg trodde forresten det var bra med strandsone på Bygdøy, men vil ikke påberope med lokalkunnskap til saken.

Det kunne blitt noen sykehjemsplasser, noen reddede arbeidsplasser, noen renoverte skoler etc...for de pengene.

Men for sosialistene blir selvsagt symbolverdien lavere.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...