Prozak Skrevet 23. september 2005 Skrevet 23. september 2005 Da blir jo situasjonen voldelig. Jeg hadde ringt politiet, men det er jo ikke en sak de kan prioritere akkurat. Og skrevet til avisene, noe de gjorde. Men hadde de bare satt seg ved siden av, kunne jeg ikke gjort noen ting. Jeg mener det er horribelt. Vel, vi reagerer alle forskjellig. Hvis noen hadde kuppet mine eiendeler, og neketet og gi slipp på dem, så hadde jeg ikke gitt meg. Men nå tror jeg nok de fleste ville flyttet seg hvis jeg forklarte dem at stolene og bordet var mine. "............................................" 0 Siter
flisa Skrevet 23. september 2005 Skrevet 23. september 2005 Det er jo noe som heter sedvane også. Det har vært tilfeller hvor folk har hatt tomt der hvor det i lang tid har vært vanlig å gå, og hvor retten har bestemt at de ikke kan nekte folk å fortsette å gå. ".........................................." Da er det jo naturlig å gå der også - det bør jo være lov. 0 Siter
Gjest pøhh Skrevet 23. september 2005 Skrevet 23. september 2005 "Tipper rikingene(og da særlig de rike naboene til eiendommen) sitter å taster seg ihjel på å svare at det er unødig pengebruk! " Hvorfor det ? Tror heller de gnir seg i hendene. Når får de solgt fluelorter av eiendommer til maaaaaaaange millioner ! Så kan de kjøpe seg noe mer usjenert på et mer usentralt sted til lavere pris. 0 Siter
Gjest pøhh Skrevet 23. september 2005 Skrevet 23. september 2005 Umiddelbart høres dette ut som en god ide. Allemannsretten i Norge er fine greier, og Oslo-borgerne trenger de badeplassene som er å få. Om prisen er passe, aner jeg ikke. God idé ? Stranden ligger visst inntil en nudiststand. Så da gleder vel nudistene i partiet ditt seg. 0 Siter
gripp Skrevet 26. september 2005 Skrevet 26. september 2005 "Fjære har vi endelig nok av i dette landet." Totalt sett, ja. Men det er ikke nødvendigvis fordelt etter folketetthet. "..........................................." Nei, det er kanskje behov...hva vet jeg. Men å kjøpe 100 meter strand for 30 mill, riktignok med ei ubrukelig murrønne på kjøpet, er too much, synes jeg. Jeg trodde forresten det var bra med strandsone på Bygdøy, men vil ikke påberope med lokalkunnskap til saken. Det kunne blitt noen sykehjemsplasser, noen reddede arbeidsplasser, noen renoverte skoler etc...for de pengene. Men for sosialistene blir selvsagt symbolverdien lavere. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.