Gå til innhold

jeg pleier jo å være som ei klokke

Anbefalte innlegg

Blir så frustrert. Prøver å bli gravid igjen etter SA, og lengter etter at spiren skal sitte..

Nå er jeg fire dager forsinket med mensen, så håpet begynner å stige... Jeg hadde en liten blødning på mandag, som jeg nå håpet var en festeblødning.

Men tok en test nå som var negativ. Jeg pleier jo å være som en klokke i syklusen min: 26 dager syklus, eggløsning på dag 13-14 og ikke noe tull.

Nå er jeg på dag 29, og har SÅÅÅ lyst til å være gravid, men testen sier alså nei. Er det noe håp her? Kan jeg være gravid likevel, eller er det bare tull med syklusen min..?

Jeg blir så fortvilet!

Fortsetter under...

Huff.. ja man kan bli svæar frusterert når kroppen tuller det til sånn ;-) og svaret vet du jo selv.. du både kan være graivd, og det kan være mensen som er forsinket ;-) Det er ikke annet enn å vente og teste igjen om et par -tre dager om ikke mensen har dukket opp.... Lykke til :-))))

Huff.. ja man kan bli svæar frusterert når kroppen tuller det til sånn ;-) og svaret vet du jo selv.. du både kan være graivd, og det kan være mensen som er forsinket ;-) Det er ikke annet enn å vente og teste igjen om et par -tre dager om ikke mensen har dukket opp.... Lykke til :-))))

Takk, takk!

Jeg er jo rask til å svar andre at de må være tålmodige og bare vente og se, men det er ikke så lett når det gjelder meg selv...

*smører meg med tålmodighet*

Annonse

Takk, takk!

Jeg er jo rask til å svar andre at de må være tålmodige og bare vente og se, men det er ikke så lett når det gjelder meg selv...

*smører meg med tålmodighet*

Skjønner_godt_ hvordan du har jeg:-) Håper virkelig at dere har lykkes :-)

Skjønner godt at du river deg i håret nå. Og selv om du vet at vi ikke kan si fasiten, så er det superdupert å slippe ut damp og frustrasjoner her.

Skriv gjerne enda et nytt innlegg i morgen, om du føler for det ;-)

Skal krysse fingrene for deg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...