Gå til innhold

Å tenke på at foreldra dine på 60 har sex

Anbefalte innlegg

Gjest Vær litt privat da

Vi er et par på +/- 50 og jeg kan bekrefte at alder har ingenting med et aktivt sexliv.

Jeg lever i en setting med dine og mine barn. Alle her i huset vet at vi har sex.

Når vi er ungefri så har alle ungene fått beskjed om at skal de hjemom å hente noe så må de ringe først og får de ikke svar så trenger de ikke å komme. Hans 17-årige datter kom uten å ringe og fant oss i sofaen. Nakne, men uskyldigt. (Hadde hun derimot kommet 10 min før ;-) Hun bråsnudde. Etterpå sa hun at det var kvalmt at faren hennes hadde sex i stua. Folk på den alderen skulle holde seg til soverommet.

Mine barn bryr seg mindre. Selvfølgelig vil de ikke vite detaljer og det får de heller ikke, men de er ikke så vare på det.

Hvis du syns det er greit at de andre familiemdlemmene også har sex på sofaen så er det vel en grei sak. Hadde likt å vite reaksjonen din om du fant din datter på 17 i full sving på sofaen når du kom inn. Alle har sikkert lik rett på fellesrom?

Fortsetter under...

Hvis du syns det er greit at de andre familiemdlemmene også har sex på sofaen så er det vel en grei sak. Hadde likt å vite reaksjonen din om du fant din datter på 17 i full sving på sofaen når du kom inn. Alle har sikkert lik rett på fellesrom?

Enig!

Jeg har riktignok vært forskånet for det å være en del av et mine-dine-våre-barn-opplegg, så mine foreldre hadde jo aldri "barnefri" i den forstand at vi var hos andre foreldre.

Hva de eventuelt måtte foreta seg når vi var bortreist og det var garantert at vi ikke kom hjem, det aner jeg ikke.

Men jeg synes det høres merkelig ut at en skal påføre ens egne barn "ringe-på-forhånd-plikt" i sitt eget hjem, selv om det er et "deltidshjem".

Det kan jo være "mye annet" som ligger bak akkurat denne historien - sjalusi for at faren får seg ny kone etc etc. Det er ikke sikkert hun hadde reagert på samme måte dersom hun hadde skjønt at hennes egne foreldre hadde sex! ;-)

Ellers så sies det at de eneste menneskene som aldri har sex er ens egne foreldre og ens barn! ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...