Gå til innhold

Hostesaft

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er noe riktig fælt noe.

1. Man velger seg ut et passende offer.

2. Man tar tak i bukselinningen og drar ut.

3. Man heller passende mengde vann ned i bukserumpa på vedkommende.

God fornøyelse!

*LOL*

Du er slem, du!

Fortsetter under...

• Svar 115
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

14

• amber sun

13

• cecily

13

• annegunn

11

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Tok du ikke dobbelbetydningen? Det gjorde visse andre...

Det var nettopp det jeg gjorde...

Hvordan er du blitt gravid, kanskje...

Skrevet

Men vi har det veldig moro!

Jeg har fått tips om hostesaft som inneholder morfin, så da slår stemningen i taket!

Men den har ikke du fått resept på enda, har du vel.

Jeg har den i skapet. Erta berta :o)

Skrevet

Vær grei og send over litt, da!

Skrevet

Men det er jo freddan, fei!

;-D

Du har vel ikke begynt på vinflaska riktig enda?

Utrolig hvordan nordmenn er altså! Når fredagskvelden kommer så er det bare å kaste alle hemninger og "prate" en masse tull :o)

Skrevet

Vær grei og send over litt, da!

Ikke tal om. Den er bare vidunderlig.

Har brukt den på ungene også en gang i blant når de har hostet seg helt grønne og blå i trynet.

Annonse

Skrevet

Ikke tal om. Den er bare vidunderlig.

Har brukt den på ungene også en gang i blant når de har hostet seg helt grønne og blå i trynet.

Da får jeg heller spørre Morsk, da.

Skrevet

Du har vel ikke begynt på vinflaska riktig enda?

Utrolig hvordan nordmenn er altså! Når fredagskvelden kommer så er det bare å kaste alle hemninger og "prate" en masse tull :o)

Nei jeg har faktisk ikke det.

Men jeg er i storform forde, hehe.

Som jeg skrev på msn: "Fiiiiiine, det er helg!"

hehe

Lurulf og jeg har det bare veldig moro for tiden, ser du :-D

Skrevet

Hærlighet!

hele lista på 100 nyeste med bare hostesaft!

Hva skjer her på dol da?

Tom for ideer pga helg eller?

Skrevet

Hærlighet!

hele lista på 100 nyeste med bare hostesaft!

Hva skjer her på dol da?

Tom for ideer pga helg eller?

Det var så utrolig mange som hadde noe de ville ha sagt om emnet..

Jeg ble helt overveldet, jeg!

Skrevet

Det var så utrolig mange som hadde noe de ville ha sagt om emnet..

Jeg ble helt overveldet, jeg!

Hehe jeg skal lese tråden nå for det må da være noe mer i denne tråden enn hostesaft!?

Skrevet

Hehe jeg skal lese tråden nå for det må da være noe mer i denne tråden enn hostesaft!?

Det er noen badstuer her også...

Som en oppfølger til Forumundersøkelsen tidligere angående hvem som liker å ta badstu :)

Skrevet

Det har jeg også! Nam!

;o)

Annonse

Skrevet

Det får ikke jeg. Har nettopp vært forkjølet og hostet fælt, og Cosylan sørget for mange hostefrie timer.

Men den smaker så til de grader jævlig at en kan lure på om det er verdt det. :)

Pyse!

Cosylan er det eneste som hjelper på hoste og smaken er heller ikke værst.

Har ei halvflaske (stor) + resept på en til og det er dyrebare dråper det.

Skrevet

Det har jeg også! Nam!

;o)

Er du litt mer spandabel enn fei?

Skrevet

Hvis man er i et forhold er det nok best å sette seg på en pub og be dama gjøre jobben, gi henne Visa-kortet og... eller, det er sikkert ingen god idè å gi dama Visa-kortet...

Visakort?

I dag var jeg ute for en utrolig selsom opplevelse.

Jeg stakk på impuls innom en skinnforretning litt i utkanten av Løkka og fant ut at det var halv pris på nesten alle jakker.

Jeg bestemte meg for å overraske mannen min, og plukka ut en til ham. Ekspeditøren (en av våre nye, kjekke landsmenn) kom og hengte på meg en også, men jeg sa at jeg skulle vente til mandag før jeg bestemte for den.

Så langt OK. Så kommer den fantastiske historien: Han hadde ikke kortautomat, og kunne bare ta kontanter. Jeg sa at jeg ikke hadde kontanter og at det ikke ble noen handel.

Det var langt til minibank akkurat der vi var og jeg hadde dårlig tid. Da tilbød han meg å kjøre meg ned på Grønland for å ta ut penger i en minibank der. Jeg tenkte litt, fikk ett av mine "gi faen-øyeblikk" og sa at det var greit.

Han stengte sjappa, kjørte fram bilen og vi dura av gårde til DnB NOR på Grønland. Der fikk jeg tatt ut penger, og i bilen på vei tilbake spurte jeg om jeg fikk ytterligere avslag om jeg kjøpte begge jakkene nå. "Jeg slår av 100 kroner til", sa han. "100 kroner per jakke, da?" svarte jeg. Han tenkte seg litt om før han sa det var OK. *s*

Så slik var min jakkehandel i dag, SDD. Dette kommer jeg til å le lenge av!

Skrevet

Er du litt mer spandabel enn fei?

Jada. Hvor mange milliliter trenger du?

Skrevet

Jada. Hvor mange milliliter trenger du?

Bare nok til en liten rus...

50 ml?

Skrevet

Bare nok til en liten rus...

50 ml?

50 ml skal bil!

*langer over*

Si fra med en gang om du får problemer med å treffe tastene.

Skrevet

Visakort?

I dag var jeg ute for en utrolig selsom opplevelse.

Jeg stakk på impuls innom en skinnforretning litt i utkanten av Løkka og fant ut at det var halv pris på nesten alle jakker.

Jeg bestemte meg for å overraske mannen min, og plukka ut en til ham. Ekspeditøren (en av våre nye, kjekke landsmenn) kom og hengte på meg en også, men jeg sa at jeg skulle vente til mandag før jeg bestemte for den.

Så langt OK. Så kommer den fantastiske historien: Han hadde ikke kortautomat, og kunne bare ta kontanter. Jeg sa at jeg ikke hadde kontanter og at det ikke ble noen handel.

Det var langt til minibank akkurat der vi var og jeg hadde dårlig tid. Da tilbød han meg å kjøre meg ned på Grønland for å ta ut penger i en minibank der. Jeg tenkte litt, fikk ett av mine "gi faen-øyeblikk" og sa at det var greit.

Han stengte sjappa, kjørte fram bilen og vi dura av gårde til DnB NOR på Grønland. Der fikk jeg tatt ut penger, og i bilen på vei tilbake spurte jeg om jeg fikk ytterligere avslag om jeg kjøpte begge jakkene nå. "Jeg slår av 100 kroner til", sa han. "100 kroner per jakke, da?" svarte jeg. Han tenkte seg litt om før han sa det var OK. *s*

Så slik var min jakkehandel i dag, SDD. Dette kommer jeg til å le lenge av!

oij! det derre der kan det hende han tapte mye penger på,eller var han i ferd med å gå konk sånn at det var ekstremt viktig for ham å få de til å handle der?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...