mimia Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 huff,...jeg får klage litt her, vi er et samboerpar på 30år som har et barn på ett å et halvt år. og jeg er sååååå klar for en til, men min samboer vil vente i ett par år til, og tror at graviditet skjer på første samleie uten prevensjon. jeg har mast og mast, men han blir bare irritert, og sier jeg må vente og at det haster ikke. jeg derimot ønsker at alderen mellom barna ikke er for stor og når han vil ha fler kan vi like godt gjøre det nå. (det hadde vært noe annet om han ikke ville ha fler,da hadde jeg forstått) jeg er deprimert over dette, det går ut over livsgleden, det tærer på forholdet, jeg gråter mye, klarer ikke se gravide eller småbarn på tv, da føler jeg meg elendig. min samboer ser dette og det plager han, men han sier han ikke er psykisk klar for en til enda. vet ikke hva jeg skal gjøre jeg sukk...........måtte få ut litt frustrasjon. men det plager meg ganske mye, for en dag er han med på at vi skal få en til,dagen etter vil han ikke alikevel, så vil han igjen,osv... det er ganske frustrerende,for når han sier han vil, blir jeg sååå glad, men så dreper han gleden dagen etter med å trekke seg ut før det går under samleie. det sliter slik at forholdet vårt tar skade av det jeg har prøvd la være mase på han, bare la det ligge, MEN DET ER I TANKENE MINE HVER DAG OG HELE NATTEN det har blitt en del av hverdagen min å surmule å lage dårlig stemmning ang dette tema noen som har vært i liknende situasjon??? og evt hva gjorde dere?? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/199629-sliter/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.